كچلستان كچلستان .

كچلستان

بهترين مقاله براي جواب دادن به سوال (تشك خوب چي بخرم؟)

بهترين مقاله براي جواب دادن به سوال (تشك خوب چي بخرم؟)

bqtq_w4.jpg

بهترين مقاله براي جواب دادن به سوال (تشك خوب چي بخرم؟)

راه‌هاي خسته شدن خيلي زياده ولي قطعا راه خستگي در كردن فقط يكي هست ؛اونم خوابيدن روي يك تشك راحت. محققان سالهاست روي روحيات و پرخاشگري‌هاي انسان‌ها مطالعه و تحقيق كرده‌اند و حاصل همه آنها يك نتيجه مهم بوده است:

استراحت مطلق و خواب با كيفيت مي‌تواند در شادابي و نشاط روزانه انسان‌ها نقش بسزايي ايفا كند‌. دكوراسيون، رنگ، مساحت، ميزان روشنايي و… در اتاق خواب شما مي‌تواند به خواب خوب كمك كند، اما تشك مستقيما با بدن شما ارتباط دارد پس در اولويت اول قرار مي ­گيرد.لذا بهتر است يك جواب قانع كننده به سئوال? تشك خوب چي بخرم؟? بيابيم.

 

خريد تشك خوب

در مقاله ?بهترين مارك تشك? از ويژگي هاي يك تشك خوب صحبت كرديم. از مطالعات بدون وقفه متخصصان مشغول در برند Best  و Kelebek   نوشتيم و ادعاي كيفيت را با ضمانت پنج تا ده ساله محصولات موجود تضمين كرديم. اولين پيشنهاد ما به سوال ? تشك خوب چي بخرم؟? مدل ويسكو پاكت  از برند كلبك است، زيرا ابر هوشمند ? سانتي متري كار شده در آن، نويد يك استراحت بي‌ نقص را به شما خواهد داد.

پارچه گرد باف گرماژ???? گرمي استفاده شده در آن، ظاهري شكيل به آن بخشيده است. ظاهر دلفريب طراحي و دوخت عالي محصول، آنچنان چشم نواز است كه هر زوجي را به خريد آن ترغيبب مي‌كند. گارانتي ? ساله محصول گواه كيفيت بالا و عمر طولاني تشك است. فروش بالا و رضايت مشتريان نتيجه‌اي تصادفي نيست و لازمه كسب رضايت‌مندي از جانب خريداران تنها به يك  عامل بستگي دارد؛ «تلاش براي بهتر شدن».

 اگر هنوز به جوابي ايده‌آل به سوال تشك خوب چي بخرم نرسيده‌ايد لازم است تفاوت در ظاهر و ساختار تشك‌ها را بدانيد. موضوعي كه در نهايت باعث مي‌شود خريداران در دام تبليغات غير واقعي نيافتند و با آگاهي كامل يك خريد ايده‌آل را تجربه كنند.

تفاوت در ظاهر :

گرچه با لمس كردن يا رويت، جنس بكار رفته در تشك‌ها مي‌توان به كيفيت آنها پي برد امّا گاهي مواد بكار رفته در ظاهر محصول خصوصياتي دارند كه از ديد شما پنهان مي‌مانند مثلا خاصيت نانو در بعضي پارچه‌ها هيچگاه با چشم يا لمس، حس نمي‌شود ولي همين فناوري باعث خواهد شد تا تشك در مقابل آلودگي‌هاي خارجي بيشترين مقاومت را داشته باشد و هراسي بابت لك شدن تشك نداشته باشيد.

در جوابي ديگر به سوال تشك خوب چي بخرم؟ فناوري تهويه در پوشش‌هاي نهايي را به شما معرفي مي‌كنيم. از نقص‌هاي تشك‌هاي موجود در بازار، انباشت گرماي فراوان در تشك است. اين موضوع، عدم رضايت خريداران را در پي داشت .

ولي در محصولات باكيفيت، تعداد روزنه‌ها را با خلاقيت بالا و البته با استفاده از ماشين آلات روز دنيا آنچنان در تار و پود پارچه پنهان كرده‌اند كه در يك سو با تهويه هواي ميان ساختار داخلي و فضاي خارجي، يك تعادل حرارتي را بوجود مي‌آورند و از سويي ديگر، ظاهر محصول را تحت‌الشعاع قرار نداده‌اند و وجه زيبايي و دلفريب محصولات كماكان حفظ شده است.

تفاوت در ساختار :

برخلاف عنوان گذشته اين موضوع از چشم پنهان است و متاسفانه با استفاده چند ساعته هم كمتر به چشم مي‌آيد، ولي با خواندن مطالب سايت بست كلبك مي‌توانيد از تفاوت‌هاي ساختاري مهم ميان تشك‌هاي موجود مطلع شويد و با اتكا به آن مي‌توانيد به يك جواب ايده‌آل براي سوال تشك خوب چي بخرم؟ دست بيابيد.

اولين اختلاف ميان تشك‌هاي بازار، متصل يا منفصل بودن فنرهاي تشك است. فنرهاي متصل قديمي هستند و به‌ علت اتصال همه فنرها به شبكه‌اي يكپارچه آنچنان كه بايد راحت نيستند ولي تشك‌هاي با فنرهاي منفصل ( پاكتي)، به دليل مستقل بودن هر فنر، فشار وارده از سوي بدن توسط هر فنر به شكلي مجزا جذب مي‌شوند. اين استقلال به شكلي فوق‌العاده راحتي را به ارمغان مي‌آورد.


نمونه فنرهاي پاكتي منفصل درتشك كلبك مدل آلترا ?  سبب شده در عين راحتي بي‌بديل، ساختار اسكلت بدني و علي‌الخصوص ستون فقرات حفظ گردد و حالت طبي نيز رعايت شود. استفاده از اين نوع هم جنبه پيشگيري از بروز درد مفاصل را به همراه دارد و هم جنبه درماني براي آن دسته از خريداراني دارد كه درگير دفرمه شدن ساختار اسكلت هستند. نمونه كامل‌تري از تشك‌ فنر منفصل وجود دارند كه با تزريق فوم به هر فنر، طول عمر بيشتري براي تشك به ارمغان مي‌آورند.

شرايط خريدار:

تا اينجا براي رسيدن به پاسخ مناسب به سوال تشك خوب چي بخرم؟ تشك و ويژگي‌هاي آن را مورد بررسي قرار داديم ولي موضوع مهم ديگر، شرايط خريدار است كه اغلب مغفول مي‌ماند ولي اگر تمام شرايط به دقت مورد كندوكاو قرار گيرد به يك خريد ايده‌آل منتج خواهد شد.

وزن : من كه وزن بالايي دارم (تشك خوب چي بخرم؟)

 هنگامي كه يك تشك توليد مي‌شود با توجه به ساختار دروني آن و مواد بكار رفته يك عدد براي تحمل بيشينه و كمينه وزن براي محصول در نظر گرفته مي‌شود لذا اگر وزن خريدار كمتر يا بيشتر از عدد محصول باشد بايد به فكر خريد مدلي ديگر با تحمل متناسب با وزن خود باشيد.ضروري است به اين موضوع دقت كنيد تا بهترين نتيجه حاصل شود.

سن : من كه سن بالايي دارم (تشك خوب چي بخرم؟)

ميزان نرمي و سفتي تشك‌ها متفاوت است و براي هر بازه سني يك ميزان نرمي در نظر گرفته مي‌شود پس ضروري است براي پيشگيري از بروز ناراحتي‌هاي استخوان و مفاصل و حتي درمان آنها نسبت به خريد يك تشك متناسب اقدام كنيد.

حساسيت : من كه حساسيت دارم (تشك خوب چي بخرم؟)

ديگر موضوعي كه مي‌تواند در يافتن جواب تشك خوب چي بخرم؟ به شما كمك كند حساسيت احتمالي شما به برخي مواد است. برخي از اشخاص به دليل حساس بودن پوست خود نمي‌توانند از بعضي محصولات مصنوعي استفاده كنند. لازم است نسبت به خريد محصولي كه مواد بكار رفته در آن طبيعي باشد اقدام كنيد.

غلت زدن من كه تو خواب غلط ميزنم (تشك خوب چي بخرم؟)

اين مسئله در استفاده از تشك‌هاي با فنر متصل، آزار دهنده‌تر بود خصوصا اگر با همسرتان از يك تشك دو نفره استفاده مي­كنيد اين مسئله حاد تر خواهد بود. فشار شما به فنرهاي تشك ، به بيرون زدگي‌ طرف ديگر تشك مي‌انجامد  و اين اصلا خوشايند نيست پس بهتر است اگر بيش از حد غلت مي‌زنيد به فكر خريد يك محصول با فنرهاي منفصل باشيد.تشك كلبك مدل آلترا ? با فنرهاي پاكتي منفصل يك خريد ايده‌آل خواهد بود.

در پايان ضروري است علاوه بر ويژگي هاي تشك خوب و هدف خود از خريد، به اعتبار برند توليد كننده نيز اهميت دهيد زيرا برندهاي معتبر با اعمال بازخوردهاي مثبت خريداران، نقص هاي احتمالي را برطرف مي­كنند، پس مطمئن باشيد خريد از برندهاي معتبر چون best و kelebek خريدي خالي از نقص خواهد بود.

منبع : https://bestkelebek.ir/


برچسب: بهترين مقاله براي جواب دادن به سوال (تشك خوب چي بخرم؟)،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۸:۳۳ توسط:saman موضوع:

راهنماي خريد پايه نگهدارنده گوشي(هولدر

راهنماي خريد پايه نگهدارنده گوشي(هولدر)

 

اگر بخواهيد يكي از بهترين اختراعات بشر در قرن 21 را نام ببريد جز اولين چيزهايي كه به ذهنتان مي‌آيد چه مي باشد؟ بله، درست حدس زديد، اپلكيشن هاي مسيرياب ! تنها كافي مي باشد تا مقصد خود را به آن ها بدهيد، در اين صورت بهترين و خلوت ترين مسير زير دستان شما مي باشد. فقط يك مشكل بزرگ هم با اين راحتي بي‌سابقه  در آن ها وجود دارد:

اين تكنولوژي امكان دارد شما را به كشتن بدهد.

طبق آماري كه پليس راهنمايي و رانندگي اعلام كرده است، عدم تمركز در حين رانندگي يكي از علت هاي شماره 1 در بيشتر تصادفات رانندگي در شهرهاي بزرگ مي باشد. با توجه به محبوبيت بالاي اپليكيشن هاي مسيرياب، ميتوانيد بگوييد كه استفاده از آن ها در حين رانندگي سهم بزرگي  از مرگ و مير جاده اي را تشكيل ميدهد.

امكان دارد اين اطلاعات كمي شما را ناراحت كند ولي اصلاً نگران نباشيد، اين مقاله قرار نيست آماري از كشته هاي ماشيني به شما تحويل دهد؛ به جاي آن قصد داريم يك راه حل ساده براي اين معضل بزرگ به شما پيشنهاد دهيم

خريد هولدر موبايل؛ راه حلي ساده براي مشكلي خطرناك

نگهدارنده گوشي يا هولدر موبايل (Cellphone Car Mount) مي تواند خطر عدم تمركز در رانندگي را تا حد زيادي كاهش دهد. شما در حين كار كردن با اين وسيله ديگر مجبور نيستيد چشم تان را از مسير برداريد و اين يعني تمركز شما در رانندگي به خوبي حفظ ميگردد.

اگر فراموش نكرده باشيد گفته بوديم كه نبود تمركز عامل شماره يك در تصادفات  مي باشد و اگر وسيله اي بتواند حين رانندگي تمركز ما را حفظ كند، كار بزرگ و مهمي كرده است. البته اين تنها مزيت هولدر موبايل نمي باشد.

 

مزاياي ديگر استفاده از هولدر گوشي هوشمند:

هولدر pop socket موبايل با شاسي

o موبايل شما را از هرگونه آسيب و ضربه فيزيكي محافظت ميكند

o باعث ميشود گوشي شما به جاهاي خطرناكي مانند زير پدال ها ليز نخورد

o ديد شما به مسير جلو محدود نميشود

o دسترسي شما به گوشي موبايل آسان تر و سريع تر است

براي خريد انواع هولدر و ديدن نمونه هاي آن ميتوانيد به مراكز خرده فروشي لوازم جانبي موبايل مراجعه كنيد و يا از طريق اينترنت ، فروشندگان لوازم جانبي موبايل از جمله ديجي فرست كه يك فروشگاه آنلاين عرضه لوازم جانبي موبايل مي باشد از طريق اينترنت و خريد اينترنتي اقدام به خريد خود بكنيد و از بين محصولات آن، اقلام مورد نياز خود را خريداري كنيد.


برچسب: راهنماي خريد پايه نگهدارنده گوشي(هولدر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۸:۲۷ توسط:saman موضوع:

موانع موجود در راه اندازي كارگاه

مشكلات موجود در راه توليدات در ايران چيست ؟

كيف و كفش ? محصولي هستند كه هم مردان و زنان به صورت روزمره به آن نيازمند هستند

و در واقع نمي توانند اين كالا را از زندگي خود حذف كنند. در حال حاظر با توجه به افزايش قيمت دلار كيف هاي خارجي

به صورت وحشتناكي گران شده اند. به عبارتي براي خريد يك كيف خارجي شما بايد حقوق چندين ماه خود را برپردازيد.

خوشبختانه در اين اوضاع بد مالي, هنوز افرادي هستند كه دست در كار توليدات دارند و سعي مي كنند,

تا با حداقل قيمت اما با حداكثر كيفيت بهترين

محصولات ايراني را در اين مرز و بوم ارائه دهند. ما در اين مقاله از توليدي كيف  سعي مي كنيم

شما را با مشكلات و حقايت توليد كنندگان در ايران بيشتر آشنا كنيم.

از مشكلات اصلي توليدي كيف در شرايط فعلي

همانطور كه مي دانيد يكي از سخترين شغل ها در ايران تاسيس كارخانه ها

و يا توليدي هاي محصولاتي شبيه به كيف و كفش است. دليل سخت بودن اين گونه مشاغل بسيار متعدد است كه مهمترين آنها عبارتند از:
عدم حمايت دولت از كسب و كار هاي كوچك: دولت با توجه به مشكلات اقتصادي و تحريم هاي آمريكا وارد فضاي سخت اقتصادي شده است

و در حال حاظر توانايي حمايت مالي و هر نوع حمايت ديگري را ندارد.

خريد گران و ثابت نبودن قيمت هاي محصولات اوليه براي ساخت كيف

يكي ديگر از سخترين بخش هاي توليد داخلي, تهيه مواد اوليه,

مثل چرم طبيعي و يا چرم مصنوعي ست كه به دليل افزايش روز افزون قيمت دلار توليد كننده ها را زير فشار قرار داده است.
عدم حمايت مردم از توليدكنندگان ايراني : يكي از بدترين اخلاق مردم ايران عدم حمايت مردم از توليدات داخلي ست,

كه البته در چند سال اخير حمايت هاي مردن از توليد كنندگان داخلي كمي بهتر شده است

ولي باز هم مردم بايد سعي كنند به توليد كنندگان هم وطن خود اعتماد بيشتري داشته باشند

و سعي كنند در سبد خريد خود كالا هاي ايراني بيشتري را قرار دهند.

حمايت ما از توليد كندده هاي واقعي در داخل كشور

حال كه از مشكلات توليد در اين زمينه با شما صحبت كرديم بد نيست كه بدانيد ايران در توليدات كيف و كفش بسيار حرفه است

و به دليل در دست داشتن دوزنده هايي ماهر و البته دلسوز, همواره در صنعت توليدي كيف هم در ايران و هم در خارج از كشور پيشرو بوده است.

ما نيز مي توانيم با كمي حمايت به توليد كنندگان داخلي كمك كنيم . به عنوان مثال يكي از توليدي كيف هاي خوب در ايران شركت كيف يك است,

اين توليدي در حال حاظر با توجه به دارا بودن كارگران ماهر و در دست داشتن

چرم هاي طبيعي و مصنوعي مرغوب توليدات كيف خود را به صورت انبوه به پيش ميبرد.

نتيجه گيري: ما در اين مقاله به شما از سختي هاي مربوط به توليدات در ايران را ذكر كرديم,

كه در اين شرايط سخت افراد دلسوزي سعي مي كنند با تمام تلاش كيف هاي خوبي را به ما ارائه دهند.

يكي از اين توليدي كيف ها توليدي ارزان كيف  است كه شما ميتوانيد از سايت آنها نيز به صورت آنلاين

خريد اينترنتي انجام دهيد و از اين طريق از آنها حمايت كنيد.

مطالب مرتبط :

توليدي كيف مدرسه اي

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86

سايت منبع :

http://arzankif.ir


برچسب: موانع موجود در راه اندازي كارگاه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۸:۳۶ توسط:saman موضوع:

دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد

دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد

 

جديدترين نسخه از برنامه ويسگون را براي شما دوستان محترم اماده دانلود كرده ايم. ويسگون، يك شبكه اجتماعي اشتراك گذاري تصاوير مي باشد، كه شما مي توانيد در آن براحتي تصاوير مورد علاقه خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد.همچنين مي توانيد تصاوير ديگران را مشاهده كنيد، لايك كنيد، براي آن نظر بگذاريد و يا با كيفيت اصلي دانلود كنيد! امكان شخصي سازي دسته بندي تصاوير نيز قابليت ديگريست كه به شما كمك مي كند كه تنها تصاوير گروه هاي دلخواهتان را در صفحه اصلي برنامه مشاهده كنيد. اگر از اينترنت نسبتا كند مثل اينترنت خطوط سيم كارت استفاده مي كنيد به راحتي مي توانيد با ورود به منوي تنظيمات كيفيت نمايش تصاوير را روي «كيفيت پايين» يا «كيفيت متوسط» بگذاريد و سرعت بارگزاري تصاوير را به طور قابل ملاحظه اي افزايش دهيد.امكان نمايش تصاوير با كيفيت بالا نيز در تنظيمات تعبيه شده است. ويسگون به صورت رايگان عرضه شده است، پس همين حالا اين نرم افزار سبك و سريع را دريافت كنيد و لذت ببريد. شما هم اكنون ميتوانيد اين برنامه را بصورت رايگان و با لينك مستقيم از سايت دانلود برتر دريافت كنيد

.

امكانات نسخه حاضر در ويسگون :

  • ارسال عكس از از طريق منوي share عكس در گالري تصاوير به برنامه
  • آپلود مستقيم عكس دربرنامه با انتخاب از گالري تصاوير يا دوربين گوشي
  • دسته بندي مطالب با امكان انتخاب دسته بندي هاي خاص
  • ذخيره تصاوير با كيفيت اصلي
  • امكان لايك و ارسال نظر براي تصاوير
  • نمايش آخرين رخدادها
  • مشاهده پروفايل كاربران
  • برترين كاربران
  • برترين تصاوير براساس روز،هفته و ماه
  • امكان ويرايش پروفايل و آواتار
  • دنبال كردن كاربران
  • بازيابي رمز عبور و نام كاربري فراموش شده
  • تغيير رمز عبور

تغييرات آخرين نسخه :

افزوده شدن امكان كپي نظرات در حافظه موقت

افزوده شدن نمايشگر تعداد كاركترهاي مجاز در نظرات

افزوده شدن امكان دعوت كاربران با كد دعوت

رفع مشكل نمايش پروفايل هاي فارسي

رفع برخي مشكلات

رفع مشكل توقف در هنگام دريافت تصوير

 

دانلود با لينك مستقيم


برچسب: دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۴:۰۰ توسط:saman موضوع:

عرفي سايتي جهت دانلود بنر لايه باز (PSD) ويژه وب و اينستاگرام ، كارت ويزيت لايه باز ، سربرگ

معرفي سايتي جهت دانلود بنر لايه باز (PSD) ويژه وب و اينستاگرام ، كارت ويزيت لايه باز ، سربرگ

معرفي وب سايت دانلود بنر لايه باز

در اين بخش قصد معرفي وب سايت براي دانلود بنر PSD (بنر لايه باز با قيمت ارزان ، اين پك شامل بنر لايه باز اينستاگرام با طراحي ايراني ، بومي و اختصاصي (بنر لايه باز فارسي اينستاگرام به صورت ثابت و بنر لايه باز اينستاگرام به صورت متحرك) بنر لايه باز فارسي فيسبوك (دانلود بنر فيسبوك) ، بنر لايه باز تلگرام ، بنر لايه باز فارسي سروش ، بنر لايه باز فارسي يوتوب و ... در فروشگاه فايل سعي بر اين است طرح هاي خلاقانه و اختصاصي فروشندگان و طراحان درج و تاييد شوند ، لذا  اكثر بنرهاي ارائه شده در وب سايت فايل دات كام طراحي شده توسط تيم ايراني و به همراه فونت و كاملا لايه باز و قابل ويرايش مي باشد .. جهت دانلود بنر لايه باز فارسي هم اكنون وارد سايت فايل شده و از تخفيف هاي ويژه طراحان در خريد فايل استفاده و فايل مد نظر خود را به آساني دانلود نمائيد...

بنر لايه باز

 

دانلود بنر اينستاگرام لايه باز از فروشگاه فايل - بنر لايه باز فروشگاهي

جهت دانلود بنر اينستاگرام لايه باز فروشگاهي (خريد بنر لايه باز فارسي) با قيمت ارزان به وب سايت فايل » دانلود بنر اينستاگرام مراجعه كنيد ... تمامي بنر ها بررسي ، در سايز و رزوليشن استاندارد قابل استفاده در هر نوع وب سايت و يا شبكه اجتماعي ارائه شده است.

دانلود بنر لايه باز اينستاگرام باز مد و فشن

جهت خريد و دانلود بنر اينستاگرام لايه باز مد و فشن (خريد بنر لايه باز فارسي) با قيمت ارزان به وب سايت خريد فايل » دانلود بنر اينستاگرام مراجعه كنيد ...

دانلود بنر PSD اينستاگرام حراج و تخفيف

جهت دانلود بنر PSD اينستاگرام حراج و تخفيف (خريد بنر PSD فارسي) با قيمت ارزان به وب سايت خريد فايل » دانلود بنر اينستاگرام مراجعه كنيد ...

بنر اينستاگرام

 

سربرگ لايه باز

خريد و دانلود سربرگ فارسي به صورت لايه باز ، انواع سربرگ شركتي ، سربرگ اداري به صورت PSD طراحي با سليقه هاي مختلف و در موضوعات گوناگون ، جهت دانلود سربرگ PSD به وب سايت خريد و فروش فايل (FIL-E) و قسمت سربرگ مراجعه نمائيد.

طراحي سربرگ

 

طراحي و دانلود كارت ويزيت لايه باز

دانلود كارت ويزيت فارسي با قيمت هاي فوق العاده به همراه فونت و به صورت لايه باز به وب سايت خريد و فروش فايل (FIL-E) » كارت ويزيت لايه باز مراجعه كنيد ...

دانلود كارت ويزيت شركتي لايه باز

دانلود كارت ويزيت شركتي فارسي با قيمت هاي فوق العاده به همراه فونت و به صورت لايه باز به وب سايت خريد فايل » كارت ويزيت لايه باز مراجعه كنيد ...

دانلود كارت ويزيت شخصي لايه باز

كارت ويزيت براي اشخاص حقيقي و حقوقي با قيمت هاي فوق العاده به همراه فونت و به صورت لايه باز در سايت خريد فايل ...

كارت ويزيت

  بيشتر از وب سايت فايل :

اسكريپت كد گذاري آنلاين ، كاركرد سريع و امكان نصب بر روي هاست هاي اشتراكي

اسكريپت كد كردن قالب وردپرس (اسكريپت لايسنس گذاري) : – اين نرم افزار تحت وب بر روي انواع هاست هاي اشتراكي قابل نصب و استفاده است

نرم افزار لايسنس گذاري PHP

  ديگر نگران هك شدن قالب و يا سوء استفاده ها از قالب خود و يا هزينه هاي گزاف اينكار نباشيد … نرم افزار لايسنس گذاري PHP و قالب هاي وردپرس ، جوملا ، اسكريپت هاي PHP و … به سه شكل لايسنس بر روي يك دامين خاص ، لايسنس بر اساس تعيين محدوديت زماني كاركرد فايل و كدگذاري فايل ها به شكلي ناخوانا و غير قابل برگشت با استفاده از رمز دلخواه شما مي توانيد يك و يا هر سه نوع لايسنس بالا را براي اسكريپت خود ايجاد كنيد.   استفاده از اين اسكريپت بسيار آسان و نياز به هيچ آموزش خاصي نخواهد داشت ، ضمن اينكه فرايند توليد لايسنس و كدكردن فايل ها در كمتر از چند ثانيه براي هر فايل قابل انجام است.

برچسب: عرفي سايتي جهت دانلود بنر لايه باز (PSD) ويژه وب و اينستاگرام ، كارت ويزيت لايه باز ، سربرگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۸:۲۶ توسط:saman موضوع:

چگونه از enproject كسب در امد كنيم؟

افرادي كه يك كالاي فيزيكي توليد مي كنند، تقريبا تكليف آنها جهت فروش محصولات تشخص يافته است؛ يا يك پراكنده كننده پيدا مي كنند يا محصولات خود را به قصد رخسار آنلاين سوگند به فروش مي رسانند به محض اينكه به طرف گلاويز مشتري برسد ولي اگر بخواهيد همين كار را براي محصولات دانلودي از قبيل زمخت افزار، بازي، فيلم، پروژه و يا هر كالاي ديجيتال ديگري كه ماهيت فيزيكي ندارد عاقبت بدهيد، تكليف چيست؟

 

اينجا است كه مي توانيد از سرويس هاي مختلفي كه اقسام دارد كاربرد كرد بعنوان پيكره: enproject.ir اين سايت يك پلتفرم براي خريد و فروش محصولات ديجيتالي شبه ناصاف افزار، كتاب هاي الكترونيكي، پروژه ،مقاله، جزوه و هر فايل پذيرنده دانلودي ديگري را دراي اختيار شما ميثاق قرارگاه مي‌دهد كه با ثبت نامي مرواريد درآمد آن؛ مي‌توانيد يك سوپرماركت رايگان فايل و محصولات دانلودي داشته باشيد. همچنين شما ميتوانيد علاوه كاكا فروش محصولات اختصاصي خود، ساير محصولات موجود مرواريد درآمد سيستم را نيز به طرف فروش رسانده و با تمتع از سيستم همكاري دخل فروش، كسب سر آمد نماييد.

 


enproject جمان واقع چيست؟

 

enproject.ir پلتفرمي كارآمد و كاربر دلخواه را دليل خريد و فروش محصولات ديجيتالي (Apps, eBooks, Software, Music, and Videos) با قابليت ايجاد يك فروشگاه كاملا رايگان براي شما تنومندي كرده است. با رابط كاربري http://enproject.ir  شما و مشتريانتان همواره قانع خواهيد بود. به چه علت كه enproject آسان‌ترين و ارزان‌ترين نحو خريد و فروش محصولات ديجيتالي است.

 


چگونه از enproject كسب سرپوش آمد كنيم؟

فايل هاي قابل فروش

سيستم همكاري دره در فروش محصولات دانلودي enproject يكي از بهترين و اصولي‌ترين سايت‌هاي همكاري تو فروش است كه شما از طريق حسن ميتوانيد اقدام به منظور ثبت عنوان و كسب درآمد كنيد.

 

آپلود كنيد: فايل هاي ديجيتالي خود از قبيل كتاب الكترونيكي، موسيقي، فيلم، محكم افزار، مقاله، طرح هاي گرافيكي و ... را عايدي سيستم آپلود نماييد.

 

فروش كنيد: با عضويت درب enproject شما يك سوپرماركت رايگان فروش محصولات دانلودي خواهيد داشت. هر محصولي كه آپلود كنيد رزق سوپرماركت شما و تو مصور تمايل جلاجل كليه فروشگاه هاي enproject نمايش داده خواهد شد. شما ميتوانيد از سيستم بازاريابي نيز كسب درآمد كنيد.

 

حاصل برداري كنيد: enproject علاوه جلو فروشگاه رايگان، يك حضرت صافكاري اختصاصي نيز جمع آوري مي‌كند. شما مي‌توانيد مبالغي كه به منظور ازاي فروش محصولات با شمارش كاربريتان واريز شده را دردانه هر ساعتي از شبانه زمان داشت كنيد. وجوه طي چندانتخابي دقيقه براي شماره بانكي شما واريز مي گردد.

 
شما با ثبت معروف ناقوس دستگاه محصولات دانلودي enproject از دو طريق مي توانيد اقدام براي كسب درآمد نماييد:

 جمان صورتي كه شما هيچ فايلي براي فروش نداريد پيشنهاد مي شود تو دستگاه فروش محصولات دانلودي enproject ثبت سرشناس و مقاوم به سوي ايجاد يك سوپرماركت رايگان اقدام نماييد مانند بتوانيد با استعمال از سيستم همكاري اندر فروش، از طريق فروش فايل هاي ديگر مغازه ها و ساير محصولات دانلودي موجود زنگ سايت، كسب درآمد نماييد. همچنين باب صورتي كه داراي وبلاگ يا وبسايتي هستيد مي توانيد از طريق قولنامه عطا كردن كدهاي بازاريابي هزينه درا وبلاگ يا وبسايت خود، بدون هيچگونه سرمايه گذاري، بوسيله درآمد بالايي برسيد. دست كم صفت پورسانت براي فايل هاي موجود رزق سيستم 10 درصد است.

 
ايجاد فروشگاه رايگان فايل و فروش فايل هاي خود يا ديگران

 باب صورتي كه شما فايلي را اهتمام فروش داشته باشيد، با فايده ستاني از اين وجه ميتوانيد عقب از ثبت نام، انتساب سوگند به قراردادن فايل زنگ enproject اقدام نماييد. فايل شما ابتدا وسيله تيم فني enproject بررسي شده و دردانه چهره تأييد، دره در سايت معاهده خواهد گرفت و شما به مقصد شهرت مالك، مداخل ازاي هر فروش از فايل مذكور كه ميانجيگري كردن بازاريابان ارتكاب گيرد مخدوم حداقل 70 درصد از كل پول هر فروش خواهيد شد. توجه داشته باشيد كه با ثبت معروف رزق سايت سيستم به شما يك دكان رايگان ارائه خواهد هياهو كه علاوه طاعت محصولات خود مي‌توانيد محصولات ديگران را نيز بفروش برسانيد.

 اما آري فروش فايل؟

 هر كاربر، دانشجو يا متخصصي جلاجل طي دوران تحصيل و كار، حجم زيادي فايل سازمند پشه اختيار دارد كه دراي اكثر مواقع اين فايل ها سپس طي دوره مذكور، بلا استفاده خواهند بود درحالي كه وضع نياز ديگران هستند؛ اينها مي تواند شامل تحقيق، جزوات، الگو هاي اجرايي و ده‌ها نوع فايل آگاه دانلود ديگر باشد، واگذاري و فروش اين فايل‌ها بوسيله ديگران يك منبع درآمد اينترنتي پايدار و صحيح المزاج است.

 


دل آشوب از enproject آواز مزايايي دارد؟

 

enproject سيستمي نو و نوآورانه مي باشد كه شما براي راحتي مي‌توانيد كسب گوهر آمد آنلاين خود را با متعلق آنارشي شروع كنيد. رابط كاربري واكنش گرا، ريسپانسيو با ابرازهاي جوراجور و بي محاسبه شمارنده از ويژگي هاي اصلي ثانيه مي باشد. پلتفرم enproject به قصد شكلي طراحي شده است كه مشتري بدون ثبت ننگ نام آور مي تواند خريد خود را فرد با يك كليك جذب دهد.

 از يكباره مزاياي بالقوه enproject عبارتند از :

 ارائه فروشگاه رايگان فروش فايل
تاديه كارمزد فقط به مقصد ازاي فروش
سيستم بازاريابي و جاذبه همكار فروش
كسب درآمد حتي بدون داشتن فايل
رمزنگاري تمامي فايل هاي آپلود شده
تخصيص پيشگاه وام گذاري اينترنتي
مجهز سوگند به سيستم آگهي رساني پيامكي
طراحي واكنش گرا و Mobile Friendly
مجهز سوگند به سيستم آناليز حرفه اي فروش و مشتريان

 



زيرا كساني مي‌توانند از enproject درآمد كسب كنند؟

 

امروزه حتماً نيازي نيست مثل براي كسب درآمد بالا و مداوم سرمايه ي بالايي داشته باشيد.فروشگاه پروژه بلكه دل آشوب از ابزارهاي مناسب جور enproject و كمي خلاقيت شما را بوسيله اين غايت مي‌رساند.

 

دانشجويان
طراحان
enproject عكاسان
نويسندگان
وبمسترها
برنامه نويسان


برچسب: چگونه از enproject كسب در امد كنيم؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۳:۰۰ توسط:saman موضوع:

رپورتاژ آگهي چيست ؟



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

رپورتاژ آگهي چيست ؟


برچسب: رپورتاژ,آگهي,چيست,؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۸:۳۸ توسط:saman موضوع:

معرفي كتاب پطرزبورگ

معرفي كتاب پطرزبورگ

اثر آندري بيه‌لي

رمان پطرزبورگ در دوره‌ي كوتاه اما پرفرازونشيبي در سال ???? ميلادي و در پايتخت روسيه، سنت پطرزبورگ، شكل مي‌گيرد. رمان پطرزبورگ نمايي است از تصاوير و احساسات؛ پنجره‌اي است در غرب و رو به شرق؛ نمادي است از ابهام و تناقض شخصيت‌هاي روسي داستان.  در اين رمان تاريخ، فرهنگ و سياست در كنار هم قرارگرفته و درهم‌آميخته‌اند. پطرزبورگ تلاشي است براي كشف هويت يك شهر و درنهايت پي بردن به هويت يك كشور و در آن‌ هم گزارش‌هاي هواشناسي، اخبار روز، اخبار دنياي مد و فن و نيز مسائل روان‌شناختي را مي‌توان يافت. پطرزبورگ رماني است كه «تمام روسيه در آن خلاصه‌شده است».

نخستين نكته‌ي حائز اهميت درباره‌ي اين رمان آن است كه دو نسخه از آن وجود دارد؛ نسخه‌ي اصلي كه در سال ???? انتشار يافت و نسخه‌ي ديگري كه در سال ???? روانه‌ي بازار شد. نسخه‌ي دوم اين رمان به‌طورجدي توسط نويسنده ويرايش شد و بخش‌هاي قابل‌توجهي از آن حذف گرديد تا مطالعه‌اش براي خواننده راحت گردد.  آندي بيه‌لي بخش زيادي از قسمت‌هاي تجربي كتاب را حذف نمود و در عوض ساختارهاي واضح‌تر را به متن افزود. نسخه‌ي كوتاه‌تر كتاب چيزي حدود ??? صفحه طول دارد و نسخه‌ي طولاني‌تر آن ??? صفحه است. به همين دليل مطالعه‌ي نسخه‌ي اصلي آن بيشتر توصيه مي‌شود.

گرچه رمان با لحني كلاسيك و هزل گونه آغاز مي‌شود، داستان خانواده‌ي آلباكوف در سال ???? در شهر سنت پطرزبورگ به‌مرور تغيير مي‌كند و با دست گذاشتن بر تناقض‌ها دمدمي‌مزاجي‌هاي شخصيت‌ها تبديل به داستاني مي‌شود كه هدف اصلي‌اش كاويدن روان انسان‌هاست. اتفاقات دنياي حقيقي و بيرون از كتاب به‌تدريج در غباري از سردرگمي و غوغاي دروني شخصيت‌هاي داستان، محو مي‌شود. شايد كمي درگير شدن با داستان براي خواننده دشوار باشد و مطالعه‌اش زمان زيادي طلب كند. دليل، آن است كه نبايد در جست‌وجوي ساختاري منسجم باشيم و سعي كنيم اتفاقت داستان را در ذهن خود به يكديگر پيوند دهيم؛ تنها در اين صورت است كه متوجه استعداد و هنر نويسنده مي‌شويم و آن را تحسين مي‌كنيم.

آندري بيه‌لي در اين اثر خود به شرح تمام تغييرات، درگيري‌ها و آشوب‌هايي مي‌پردازد كه زندگي خانواده‌ي آلباكوف را دستخوش تغيير مي‌سازد و شايد به همين دليل است كه نويسنده‌ي نامي روس، ولاديمير ناباكوف، اين اثر او را يكي از چهار اثر برتر قرن بيستم در مكتب مدرنيسم مي‌داند.پطرزبورگ رماني است سرشار از لذت؛ رماني است غزل گونه و اثري است در گراميداشت تمام موضوعات شگفت‌آور و حتي تكراري ادبيات روسيه. باورنكردني است! لازم است تكرار كنم كه ناباكوف اين اثر را يكي از چهار اثر برتر قرن بيستم مي‌داند!

درباره‌ي آندري بيه‌لي

آندري بيه‌لي متولد ?? اكتبر ???? شهر مسكو، كشور روسيه، است. وي در ? ژانويه ???? چشم از جهان فروبست. آثار او بيشتر در زمينه شعر و داستان‌هاي تاريخي است. او بيشتر تحت تأثير نويسندگاني چون داستايوسكي، آنتون چخوف و الكساندر بلاك فعاليت مي‌كرد.بوريس بوگاف را بيشتر به نام هنري او، يعني آندري بيه‌لي مي‌شناسند. بيه‌لي فرزند خانواده‌اي انديشمند بود.

پدر او، نيكولاي بوگاف، از رياضيدانان برجسته و يكي از مؤسسان مدرسه‌ي رياضيات مسكو بود. مادر او در زمينه‌ي علمي فعاليت چنداني نداشت اما يكي از زيباترين و مشهورترين بانوان زمان خود و نقل مجالس بود. بيه‌لي در جواني در كنار ادبيات به مباحث ديگري چون موسيقي، فلسفه و رياضي نيز علاقه نشان مي‌داد. او بيشتر به سبب مقالات تأثيرگذار فلسفي خود مشهور شده است؛ مقالاتي كه در آن‌ها به هندسه و احتمالات حمله كرده است. برخلاف علاقه‌ي پدر به رياضيات، يا شايد به دليل علاقه‌ي پدر به علم رياضي، بيه‌لي به تكرار در آثاري چون كوتيك لتف، به نظريه‌ي احتمال اشاره‌كرده است.

برگردان فارسي اين اثر به قلم فرزانه طاهري كه از نشر مركز  منتشر شده است.

مشاهده كتاب : https://www.cavack.com/Item/35062


برچسب: معرفي كتاب پطرزبورگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۶:۲۹ توسط:saman موضوع:

پاورپوينت آشنايي با مركز داوري ايكسيد (ICSID)

دانلود پاورپوينت با موضوع آشنايي با مركز داوري ايكسيد(ICSID)، در قالب ppt و در 26 اسلايد، قابل ويرايش، شامل مقدمه، الحاق ايران به سازمان داوري ايكسيد، ساختار ايكسيد، نظام داوري ايكسيد، مقايسه ايكسيد با ICC، مقايسه ايكسيد با ديوان بين المللي دادگستري ICJ، روند رسيدگي داوري در ايكسيد، صلاحيت ايكسيد، توافقنامه داوري، اختلاف ميان اتباع كشور متعاهد با



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

پاورپوينت آشنايي با مركز داوري ايكسيد (ICSID)


برچسب: پاورپوينت,آشنايي,با,مركز,داوري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۳:۰۲ توسط:saman موضوع:

چاپ روي تخته شاسي ، يكي از محبوب ترين سفارش ها در دنياي چاپ

چاپ روي تخته شاسي ، يكي از محبوب ترين سفارش ها در دنياي چاپ

چاپ روي تخته شاسي

يكي از محبوب ترين سفارش ها در دنياي چاپ ، چاپ روي تخته شاسي

     يكي از محبوب ترين سفارش ها در دنياي چاپ، چاپ عكس روي شاسي مي باشدلحظات شاد و به يادماندني در زندگي هر فردي وجود دارد، شما مي توانيد در مسير ساخت خاطرات خود قدم برداريد. تصاوير و عكس ها ، تأثير سازنده‌اي بر نوع نگاه افراد به محيط پيرامون مي‌گذارد و نقش مهمي در شكوفايي آن‌ها دارد.

 

چاپ روي تخته شاسي جايگزين قاب عكس هاي شيشه اي

     مدت زماني است كه قاب هاي شاسي يا به اصطلاح تخته شاسي جايگزين قاب عكس هاي شيشه اي شده اند. چاپ عكس ها روي تخته شاسي محصولي بي‌نظير براي ماندگار كردن لحظات خاطره انگيز و خاص كار و زندگي است.

 

كاربردهاي چاپ روي تخته شاسي

    از جمله كاربردهاي تخته شاسي :

  • قابل استفاده در دكوراسيون
  • عكاسي‌ها و آتليه‌ها
  • ادارات
  •  و آلبوم‌هاي ديجيتال و نمايشگاه ها و… مي باشد.

 

كاربرد تخته شاسي در صنعت تبليغات و تجارت

     استفاده از تخته شاسي نه تنها در عكس هاي خانوادگي بلكه در صنعت تبليغات و تجارت كاربردهاي فراواني دارد، كه علاوه بر زيبايي بصري، تبليغات محيطي قابل توجهي از يك كسب و كار را مي تواند در محيط بسته پوشش دهد.

پارامترهاي مهم چاپ با كيفيت بر روي تخته شاسي

     از جمله پارامترهاي مهم چاپ با كيفيت بر روي تخته شاسي :

  1. طرح مورد نظر است كه بايستي داراي وضوح تصوير بالايي باشد
  2. و سپس كيفيت دستگاه چاپ بسيار حائز اهميت است.

ويژگي تخته شاسي ها با توجه به متريال هاي ساخته شده از آن

چوب  MDF :

     طرح و عكس روي سطح رويي بواسطه چسب مخصوص و پرس قرار مي‌گيرد ، ام دي اف عموما براي فضاهاي بسته مرسوم شده است.

پي وي سي فوم :

      داراي انعطاف ‌پذيري بالا، وزن كم، استحكام بالا و مقاوم در برابر رطوبت، شعله، خش و حشرات، سفت و سخت، قابل شستشو و ارزان است.

شاسي آلومينيوم :

     چاپ روي اين متريال  با مديريت رنگ حرفه اي به وسيله دستگاه يووي انجام مي شود و از مرغوبترين و بهترين جوهرها استفاده مي گردد كه ماندگاري چاپ را چندين برابر افزايش مي دهد. چاپ عكس و انواع طرح و نقش‌ها در ابعاد متفاوت روي پارچه‌اي از جنس ساتن انجام گرفته سپس درون فريمي از جنس فلز آلومينيوم كه به رنگ نقره‌اي يا مشكي است، قرار مي‌گيرد.

فوم برد :

      سبك تر از تخته شاسي مي باشد و از لحاظ هزينه مقرون به صرفه و مناسب براي دكوراسيون و محيط كار مي باشد. انتخاب جنس تخته شاسي و ابعاد آن بستگي به سليقه و نياز مصرف كننده دارد.

ادامه مطلب : چاپ روي تخته شاسي

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :


برچسب: چاپ روي تخته شاسي ، يكي از محبوب ترين سفارش ها در دنياي چاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۰:۳۲ توسط:saman موضوع: