كچلستان كچلستان .

كچلستان

نخستين سامانه تجارت جهاني با رمز ارز به 42 زبان دنيا توسط هلدينگ رستاك

 

مديرعامل موسسه برگ زيتون از ارائه نخستين ارز ديجيتال ايراني با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: عرضه خصوصي اين رمز ارز ايراني از فردا به مدت ده روز آغاز مي شود.

عباس جم مديرعامل موسسه برگ زيتون در نشست خبري با حضور اصحاب رسانه  از راه اندازي نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به فضاي بين الملل خبر داد و گفت: عدم قانون گذاري مناسب و بي تدبيري طي اين مدت فرصت بهره مندي ايرانيان از فضاي ارز رمز ها را گرفت لذا اگر قرار باشد كشور ايران تحولي را رقم بزند، بايد به بازار بين المللي در بازار ارز ديجيتال بپيوندد.

 

وي با بيان اينكه آماده ايم كه آينده اي خوبي در زمينه ارز رمز در كشور را رقم بزنيم، افزود: براي عبور از تحريم ها با استفاده از رمز ارز ها سه ضلع نياز است كه نخستين آن "فناوري بلاك چين بومي" و مهترين موضوعي كه اگر بخواهيم يك توكن در كشور داشته باشيم.

 

بنابه گفته مديرعامل شركت برگ زيتون، مجموعه هاي مختلف در كشور با هزينه هاي زياد روي شبكه هاي خارجي از جمله اتريوم توكن منتشر كردند و بعد روي شبكه هاي ديگر اما به دليل چند برابر شدن كارمزد شبكه موفق به ادامه كار نشدند و موجب هدر رفتن سرمايه هايشان شد.

 

وي تصريح كرد: اگر مي خواهيم به شبكه بلاكچين جهاني بپيونديم در ابتدا بايد يك بلاكچين بومي داشته باشيم لذا در كشور هاي همجوار شركت برگ زيتون توانست پلتفرم گرافين را بومي سازي كرده و سورس آن هم به رايگان در اختيار شركت هاي دانش بنيان قرار مي دهد.

 

جم كاركرد هاي كيف پول ايراني را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسياري از كيف هاي پول در ايران اكنون بسته شده است و به همين خاطر بسياري از سرمايه ها از كشور رفت ، بنابراين بايد حتما كيف پول رمز پايه ايراني داشته باشيم، تا قابليت تعيين آدرس هاي بين المللي را داشته باشد.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون با تاكيد بر اينكه نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به شبكه هاي بين الملل را با بسياري از مشكلات كه وجود داشت راه اندازي كرديم، بيان كرد: جمعيت قابل توجهي در زمينه رمز ارزها فعاليت دارند اما به دليل نبود صرافي موفق به انتقال وجه نشده بودند لذا برگشت پول امكان پذير نبود بنابراين "صرافي برخط رمز پايه" ديگر خدمتي بود كه توسط اين شركت راه اندازي شده است.

اين كارآفرين در حوزه ديجيتال ادامه داد: صرافي بين المللي را در كشور استوني راه اندازي كرده ايم لذا با افتخار در صرافي بين المللي سريكس ?? به چهار كشور آمريكا، كانادا، انگليس و رژيم صهيونيستي سرويس نمي دهيم.

 

جم از ارائه رمز ارز ايراني bzb «نخستين ارز ديجيتال ايراني» با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: ابتداي سال ??  براي ارز bze توكن ارائه كرديم كه در ? صرافي بزرگ دنيا اين توكن پذيرفته شده است لذا از فردا همزمان با ميلاد امام رضا(ع) به مدت ?? روز با ?? هزار توكن bzb عرضه خصوصي در سايت https://zarnetwork.com آغاز مي شود و هركدام به قيمت ?? ميليون تومان است.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون معتقد است كه در آينده صادرات و واردات از طريق bze انجام شود و بازگشت پول به راحتي صورت مي گيرد.

وي اضافه كرد:  در ?? بهمن سال گذشته توكن bze را به مبلغ ?? ريال عرصه كرديم و طي مدت ? ماه قيمت آن به ?? تومان رسيده است؛ مرام نامه شبكه زر در زر نتورك قابل دسترسي است.

 

دكتر عباس جم در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبني براينكه چه اطميناني وجود دارد كه اين رمز ارز همانند ديگر ارز هاي ديجيتال ايراني با شكست مواجه نشود؟ گفت:  ارزهاي قبلي نقد شوندگي بسيار سختي داشتند اما bze را به تتر مي توانيد تبديل كنيد و اينكه اين رمز ارز با پشتوانه بيمه همراه است.

 

اين كارآفرين حوزه ديجيتال در پايان با اشاره به رشد بازار تجارت با ارز هاي ديجيتالي تاكيد كرد: براي ورود كشورمان به اين حوزه در جهت دور زدن تحريم ها يك همت مضاعف مي طلبد كه بايد همه با هم دست به دست دهيم و بدون هر نگاه منفعت طلبانه در اين حوزه فعاليت كنيم.

 

مهندسان ايراني پيشرو در زمينه كيف پول ديجيتال

 

حسين جرئتي، رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك نيز در ابتداي اين جلسه با اشاره به راه اندازي نخستين بلاك چين ايراني توسط موسسه برگ زيتون در ايران بيان كرد: با تلاش مهندسان ايراني امنيت رمز ارزها و كيف پول امن نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ايجاد شده است، شايان ذكر استدر دنيا كيف پول هاي نرم افزاري رمز ارز كه پيام رسان داشته باشد تعداد كمي داريم اما شبكه زر اين كار را انجام داده است.

 

رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك افزود: كيف پول نرم افزاري يك محيط امن براي ذخيره و انتقال رمز ارز است كه با سيستم عامل هاي اندرويد و ios بر روي تلفن هاي همراه كار ميكند،ايشان همچنين اضافه كردند ممكن است ارزها در كيف هاي نرم افزاري رمز ارز دچار مشكل شود اما در كيف پول سخت افزاري امنيت بسيار بالائي وجود دارد.

 

اين كارآفرين نمونه عرصه ديجيتال با تشريح امكانات كيف پول هاي نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ، تاكيد كرد: در كيف پول هاي ما مولتي ساين بودن جز امكانات مهم است كه امكان دسترسي ? نفر يا چند نفر در كيف پول وجود دارد و چند نفر با هم ميتوانند با خيالي آسوده يك سرمايه را در يك كيف پول ذخيره كنند و دسترسي به آن نيازمند داشتن همزمان تمام رمزهاي همه افراد است درست مانند حساب هاي بانكي دو يا چند امضا و هر كدام رمز خودشان را دارند ، وي افزود در كيف پول هاي سخت افزاري ايراني قابليت otp پياده سازي شده است ، بدين صورت كه پس از پيكربندي كيف پول آن را به يك شماره تلفن همراه متصل مينمائيد و كاربر پس از ورود رمز يك رمز يكبار مصرف از طريق پيامك بر روي گوشي تلفن همراه خود دريافت ميكند و با وارد كردن آن به كيف پول وارد و به ارزهاي ذخيره شده در آن دسترسي خواهد داشت كه اين موضوع فقط در كيف پول رمز پايه سخت افزاري ايراني جهت به حداكثر رساندن امنيت سرمايه ها پياده سازي شده است درست همانند رمز پوياي سيستم بانكي كشور.

 

به گفته حسين جرئتي مديرعامل هلدينگ رستاك ، نخستين سامانه تجارت جهاني با رمز ارز به ?? زبان دنيا توسط هلدينگ رستاك ايجاد شده كه در شرايط تحريم اقدام خوبي به شمار مي رود و برگشت هزينه كالا و محصولات در صادرات خارجي با اين سامانه حل مي شود.

 

وي در پايان تصريح كرد: از نخستين باشگاه رمزپايه كشور به زودي رونمايي مي شود و در اين باشگاه بدون نياز به سخت افزارهاي گران قيمت و برق زياد ارز ديجيتال را مردم مي توانند استخراج كنند.


برچسب: ارز ديجيتال ايراني ارز ديجيتال رمزپايه هلدينگ رستاك شبكه زر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۷:۱۵ توسط:saman موضوع:

نكات كاربردي تعمير تلويزيون ال جي

نكات كاربردي تعمير تلويزيون ال جي

گاهي پيش مي‌­آيد كه مي‌­خواهيم بدانيم عمر مفيد تلويزيون چقدر است. روزي كه يك تلويزيون نو مي­‌خريم، ممكن است در حد چند دقيقه در مورد مدت زمان كاركرد دستگاه و عمر آن تحقيق كنيم. دوست داريم بدانيم اين دستگاه جديد و هيجان انگيز، تا چند سال همراه ما خواهد بود! هيچ يك از ما انتظار نداريم كه دستگاهمان دچار مشكل شود و اگر تلويزيون دوست داشتني­مان ايرادي پيدا كند، تازه دغدغه‌ي تشخيص صحيح ايراد، يافتن قطعه‌ي اصلي و درخواست تعمير از يك كارشناس حرفه‌اي شروع مي شود! ممكن است براي اينكه بتوانيم اطلاعاتي در مورد نوع ايراد يا صحت هزينه‌ي اعلام شده از سوي تعميركار كسب كنيم، به پرس و جو و تحقيق نيز بپردازيم.
هدف اين راهنما، شرح برخي ايرادات شايع تلويزيون است. در صورتي كه تلويزيون شما دچار يكي از اين ايرادات شده است، مي‌­توانيد از علت آن آگاه شويد و در صورت نياز براي تعمير تلويزيون ال جي توسط كارشناسان اقدام نماييد.

چرا تصوير تلويزيون ال جي قطع مي­‌شود؟

عدم نمايش تصوير تلويزيون مي‌­تواند دلايل زيادي داشته باشد. اگر تصوير و صدا هر دو قطع شده، ممكن است مشكل عدم دريافت سيگنال از دستگاه جانبي و يا آنتن باشد. در اين صورت لازم است شرايط آنتن و يا دستگاه جانبي را بررسي كنيد. لازم به ذكر است، زماني كه شما تصوير علامت ها و حتي همان پيغام «بدون سيگنال» را بر روي تلويزيون مشاهده مي‌كنيد، به معني اين است كه دستگاه سالم مي‌باشد و به هر علتي دريافت سيگنال انجام نمي­‌شود.
در صورتي كه پي برديد مشكل از تلويزيون است، ايراد مي­تواند به دليل مشكلات پنل و يا منبع نور دستگاه باشد.گاهي نيز ايراد به دليل بروز خطا در برد است. در اين شرايط نياز است دستگاه از سوي كارشناس فني بازديد شود و اقدام لازم براي تعمير تلويزيون ال جي صورت گيرد. براي تعميرات تلويزيون ال جي و رفع ايراد عدم نمايش تصوير، گاهي نياز به تعويض قطعات و در مواردي نيز تعمير قطعات مي­باشد.

زماني كه تلويزيون ال جي روشن نمي‌­شود، چه اقدامي انجام دهيم؟

در صورتي كه تلويزيون ال جي روشن نمي­شود، دوشاخه‌ي برق تلويزيون را براي مدتي، به منظور تست، به صورت مستقيم به پريز برق متصل نماييد. زيرا ممكن است ايراد از محافظ برق باشد. اگر همچنان تلويزيون روشن نمي‌شود، توجه نماييد دستگاه‌هاي جانبي كه معمولا باعث ايجاد نويز و اختلال در عملكرد دستگاه مي شود را از تلويزيون جدا كنيد.

بهتر است تلويزيون را از روي كليد پاور پنل تلويزيون نيز روشن كنيد. چراكه ممكن است ايراد از كليد پاور كنترل باشد و فرمان صحيح را براي روشن شدن به تلويزيون ارسال نكند. اما چنانچه اين موارد را بررسي كرده­ايد و دستگاه باز هم روشن نمي­شود، ايراد اغلب به دليل مشكل بردهاي دستگاه است. البته گاهي نيز مشكل ماژول مي‌­باشد.

توصيه مي­‌شود در اين شرايط براي تعمير تلويزيون ال جي توسط متخصص در پي راه چاره باشيد، تا مشكل دستگاه سريع تر رفع شود.

دليل مشاهده‌­ي نقطه بر روي تصوير تلويزيون ال جي چيست؟

مشاهده‌ي نقاط تيره يا روشن بر روي صفحه­‌ي تلويزيون، نشانه­‌ي مشكل پيكسل‌ها يا منبع نور دستگاه مي‌­باشد. گاهي پيكسل‌ها مي‌­سوزد و يا به صورت روشن يا چشمك زن باقي مي‌­ماند. اگر شما اين نقاط را بر روي تصوير همه­‌ي ورودي‌ها (آنتن،HDMI, USB ) مشاهده مي­‌كنيد، ممكن است ماژول يا همان پنل تلويزيون دچار مشكل شده باشد. معمولا مشكل پيكسل‌ سوختگي و پيكسل خاموش تا حدي كه شامل ايراد سه عدد پيكسل باشد، نياز به تعمير ندارد؛ زيرا باعث ايجاد مشكل جدي در تصوير نشده است. اما در صورت مشاهده‌ي حتي يك نقطه و پيكسل روشن، دستگاه نياز به بررسي دارد.

زماني كه تصوير تلويزيون پرش دارد، چه اقدامي انجام دهيم؟

پرش تصوير در صورتي كه در يك ورودي مشاهده شود، مربوط به تصوير همان ورودي و يا كابل ارتباطي از دستگاه جانبي تا تلويزيون ال جي مي‌باشد. اما در صورتي كه تصوير تمامي ورودي­‌ها (آنتن، HDMI, USB ) دچار پرش و لرزش مي‌شود، نياز است دستگاه براي بررسي بيشتر از سوي تكنسين بازديد شده، و در صورت نياز تعمير تلويزيون ال جي انجام شود. اين ايراد نيز معمولا به دليل مشكل ماژول، برد تغذيه، برد اصلي و يا برد كنترل مي‌­­باشد.

چرا رنگ تصوير تلويزيون ال جي غير طبيعي مي‌­شود؟

گاهي به دليل تنظيمات اشتباه، و يا تغيير غير تخصصي تنظيمات تصوير، رنگ‌ها به صورت غير طبيعي مشاهده مي‌­شود. براي انجام صحيح تنظيمات تصوير و گزينه‌هاي رنگ به قسمت تنظيمات تصوير رجوع كنيد.
اما در صورتي كه بر روي تصوير تمامي ورودي­ها (آنتن، HDMI, USB )  لكه‌هاي رنگي و يا ادغام رنگ ايجاد شده است، بهتر است براي بررسي دقيق، از كارشناسان تعمير تلويزيون ال جي كمك بگيريد. اين ايراد ممكن است به دليل مشكل ماژول (پنل) يا برد اصلي پديد آيد.

زماني كه تصوير تلويزيون ال جي به دليل ضربه يا آب خوردگي مشكل دارد، چه بايد كرد؟

زماني كه يكي از موارد ضربه‌­ خوردگي، آب­خوردگي و ترك­ خوردگي پنل اتفاق مي‌­افتد، تصوير به شكل غير­طبيعي نمايش داده مي­‌شود و گاهي خط و خطوط و يا ادغام رنگ مشاهده مي­‌شود. مشخص است كه دليل آن، ايراد پديد آمده براي ماژول تلويزيون است. بنابراين نمي‌توانيم به شما راهكاري پيشنهاد دهيم، غير از اينكه براي تعمير تلويزيون ال جي و تعيين دقيق ميزان آسيب ديدگي دستگاه، از تعميركاران مجاز كمك بگيريد.

علت عدم عملكرد كليدهاي تلويزيون يا اصطلاحا “هنگ كردن دستگاه” چيست؟

گاهي تلويزيون روشن مي‌­شود اما هيچ عملكردي ندارد و به اصطلاح هنگ مي­‌كند. در اين شرايط لازم است دستگاه‌هاي جانبي را از تلويزيون جدا كنيد، تا در صورت ايجاد نويز و اختلال بر روي تلويزيون، متوجه اين موضوع شويد. البته بهتر است عملكردها را با كليدهاي پنل تلويزيون نيز بررسي كنيد. زيرا ممكن است كنترل ايراد داشته باشد و سيگنال اشتباه به دستگاه ارسال كند. در صورت بررسي اين موارد، چنانچه ايراد همچنان وجود دارد، دليل ايراد مي‌تواند بردهاي تلويزيون به ويژه برد اصلي (Main)  ­باشد. در اين حالت تلويزيون شما نياز به تعمير دارد!

منبع : http://kardorosttamir.com/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۵:۰۳ توسط:saman موضوع:

نام انواع عطر و ادكلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر به چه معناست؟

نام انواع عطر و ادكلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر به چه معناست؟

انواع عطر و دانستن نام انواع عطر و ادكلن و اصطلاحات مربوط به عطر هنگام خريد عطر و خريد ادكلن از فروشگاهها مانند يك كتابچه راهنما عمل ميكند.

انواع عطر و نام انواع عطر از جستجوهاي مكرر در گوگل است. شما هم هنگام خريد عطر يا جستجوي آنلاين در اينترنت با كلماتي در اسامي عطرها مواجه شده باشيد كه به نظر در اسم چند عطر ديگر قبلا آن را مشاهده كرده ايد. و هم براي دانستن علت كاربرد آن كنجكاو شده باشيد و هم دوست داشته باشيد معناي آن ها را بدانيد.

هر زمان كه قصد خريد انواع عطر  داريم، بعد از تعريف بوي مورد نظرمان به فروشنده، از او مي‌خواهيم عطري را پيشنهاد كند كه ماندگاري بالايي داشته باشد و حداقل به ميزان هزينه‌اي كه براي آن در نظر مي‌گيريم، بتوانيم از رايحه خوشش لذت ببريم. خريد عطر مي‌تواند با اصول و ترفندهايي همراه باشد كه در انتخاب يك عطر مناسب تأثيرگذار است. با وجود اينكه شرط اول انتخاب عطر براي هر فردي بوي آن است، ولي مسائل ديگري از قبيل قيمت عطر و ماندگاري آن هم به نوبه خود از اهميت بالايي برخوردار است. براي اينكه بتوانيد انتخاب صحيحي داشته باشيد و با آگاهي به مغازه و فروشگاه فروش عطر روانه شويد، لازم است اطلاعاتي در زمينه انواع عطر  به دست آوريد

گاهي اوقات هم اين كلمات و تشابهات اسمي كه در انواع عطر و ادكلن بر روي جعبه و شيشه ديده ميشود  شما را سر در گم  ميكند مخصوصا وقتي كه مي بينيد ظاهر برخي عطرها خيلي به هم شبيه هستند. اينجاست كه دوست داريد تا بفهميد چه منطقي پشت اسم گذاري عطرها و برخي اصطلاحات عطر  بين كمپاني هاي توليد عطر رايج است.

واقعيت امر اين است كه اين اسامي با منطق استفاده مي شود. و معاني به خصوصي دارد كه دانستن آن شما را در انتخاب عطر دلخواهتان كمك مي كند. همينطور وقتي كه روي جعبه يا شيشه ي عطرها كلماتي را مشاهده مي كنيد كه هم زياد تكرار مي شوند و هم براي شما نا مانوس هستند.حتي وقتي كه ميخواهيد اسم عطر خود را به سايرين بگوييد با اين مشكل مواجه هستيد كه ذكر اين كلمات ضروري است يا خير. در ضمن خيلي بيشتر دلتان مي خواهد كه وقتي آن را براي ديگران بازگو مي كنيد استرس غلط تلفظ كردن آن را نداشته باشيد.

ما در نوشته پيش رو دانستن نام انواع عطر به زبان فرانسه و ايتاليايي و انگليسي را براي شما تا حدودي حل كرده ايم. شما با خواندن اين مقاله ديگر به سادگي مي توانيد عطرهاي گوناگون را با تلفظ صحيح بخوانيد، با اصطلاحات عطر ها آشنا شويد و به طور كامل اسم آن را با معاني درست اين اصطلاحات درك كرده و تلفظ كنيد. و متوجه تفاوت دقيق عطرهاي گوناگون با اسم هاي مشابه شده و آن ها به راحتي تلفظ هم بكنيد.

انواع عطر | نام انواع عطر

انواع عطر | نام انواع عطر

به تصوير بالا با دقت توجه كنيد. روي جعبه و شيشه عطر معمولا نام و اطلاعات كلي عطر ذكر ميشود در حالي كه در پشت جعبه معمولا اطلاعات مربوط به محتويات و شركت سازنده و باركد آورده ميشود. زير جعبه معمولا جاي مختص بچ كد و باركد محصول است و اطلاعات دقيقي از سال ساخت به شما ميدهد.

نام انواع ادكلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر

Pour (تلفظ فرانسوي: پووغ)
به زبان فرانسوي حرف اضافه به معناي ” براي” مي باشد.

Homme (تلفظ فرانسوي: اوم)
به زبان فرانسوي به معناي ” مرد” مي باشد. بر اين اساس تركيب Pour Homme كه روي عطرهاي مردانه زياد ديده مي شود به معني ” براي مرد” مي باشد. مثال: azzaro pour homme

Femme (تلفظ: فم)
به زبان فرانسوي به معناي ” زن” مي باشد. بر اين اساس تركيب Pour femme كه روي عطرهاي زنانه زياد ديده مي شود، به معني ” براي زن” مي باشد.

Uomo (تلفظ ايتاليايي: اوومّو)
به زبان ايتاليايي به معناي ” مرد” مي باشد.

Donna (تلفظ ايتاليايي: دُنّا)
به زبان ايتاليايي  به معناي ” زن” مي باشد. مثال: valentino uomo ,valentino donna

Eau (تلفظ:  O)
به زبان فرانوسوي به معناي ” آب” مي باشد. وقتي در اسم يك عطر اين كلمه به صورت تنها استفاده شود، به معني ملايم تر بودن آن عطر به نسبت سري هاي قبلي آن است. توجه به اين نكته مهم است كه چنانچه بدين صورت ذكر شود ” Eau de Toilette”  يا ” Eau de Parfum” معني متفاوتي دارد. و نشان دهنده استانداردي از غلظت روغن عصاره ي عطر يا همان Essential oil مي باشد.

L’Eau (تلفظ: لُ)
وقتي كلمه ي Eau همراه با پيشوند L همراه باشد.معرفه مي شود. در حقيقت كاركرد “L ” قبل كلمه در زبان فرانسه مانند كاربرد “The” در زبان انگليسي است. اما علت اصلي استفاده از اين پيشوند در اسم برخي از عطرها تاكيد روي آن است.

Cologne
اسم شهري در آلمان است. و جايي كه اولين عطر به صورت صنعتي و مدرن امروزي در آن توليد شده. كه به مرور زمان به مترادفي براي كلمه ي عطر به معناي امروزي تبديل شده است.(در امريكا به عطر مردانه گفته ميشود) اگر روي شيشه ي عطر خود اين كلمه را به صورت تنها ديديد، به معني عطر مي باشد.

برخي سازنده ها نسخه كلون يا به صورت عاميانه كلوژن محصول خود را توليد ميكنند كه معمولا بهترين رايحه در نسخه كلون وجود دارد به طور مثال گرلن ايده ال مردانه كلون.

Eau de Cologne
وقتي روي شيشه ي عطر اين عبارت را ديديد به معناي غلظت كمتر روغن عطر كمتر از Eau de Toilette مي باشد. و حدودا بين ? تا ? درصد است.

Fraiche (تلفظ به فرانسوي: ف غِيش)
به زبان فرانسوي به معناي تازه مي باشد. عطرهايي كه اين كلمه در اسم آن ها هست داراي رايحه اي خنك مي باشند و حس تازگي و طراوت ايجاد مي كنند.

Eau Fraiche (تلفظ به فرانسوي: اُ ف غِيش)
به زبان فرانسوي به معناي آب تازه است. هنگامي كه اين تركيب را در اسم عطر مشاهده كرديد، به اين معناست كه غلظت روغن عطر در آن از حالت Eau de Toilette كمتر است.

Toilette (تلفظ: تويلت)
به فرانسوي به معناي توالت (دستشويي) يا هر آنچه به تميزي برگردد مي باشد. البته تركيب اين كلمه با Eau de معني كاملا متفاوتي را ايجاد مي كند. و آن عطر است. عطري كه غلظت روغن عطر يا Essential oil  در آن بين ? تا ? درصد مي باشد.

EDT
مخفف كلمه ي Eau de Toilette مي باشد.

Parfum  (تلفظ: پاغفوم)
اين كلمه معادل فرانسوي Perfume و به معناي عطر است. وقتي روي شيشه ي يا جعبه ي عطر به تنهايي اين كلمه را مشاهده كرديد به اين معناست كه غلظت ماده ي عطري يا Essential oil در آن عطر بيشترين ميزان ممكن يعني بين ?? تا ?? درصد مي باشد.

Eau de Parfum (اُ دُ پاغفوم)
هنگامي كه روي شيشه با تركيب Eau de parfum مواجه شديد. يعني غلظت ماده عطري يا همان Essential Oil  در عطر بين ? تا ?? درصد است.

EDP
مخفف كلمه ي Eau de Parfum مي باشد.

Le Parfum (تلفظ به فرانسوي: لِ پاغفوم)
به همان معناي Eue de Parfume  مي باشد. اين تركيب در اسم عطر استفاده مي شود. Le  كه در ابتدا آماده نقش The را در انگليسي دارد. و كلمه را معرفه مي كند. تاكيد در اينگونه عطرها بروي Eau de Parfum  بودن آن ها به نسبت مدل هاي قبلي است.

Elixir (تلفظ فرانسوي: اليكسيغ)
به فرانسوي و انگليسي به معناي اكسير است. ولي در اسم عطرها وقتي استفاده مي شود به اين معني است كه غلظت روغن عطر در آن عطر از مدل هاي قبلي خود بيشتر است. و از غلظت معمول Eau de Parfum هم كمي بيشتر مي باشد.

Intense (تلفظ فرانسوي: آنتُنس- تلفظ انگليسي: اينتنس)
در هر دو زبان به معناي شديد مي باشد. هنگامي كه اين كلمه در اسم عطر به كار مي رود به معني شدت بيشتر بوي آن عطر نسبت به مدل هاي قبلي است. و به اين معناست كه اين عطر از مدل هاي قبلي خود ماندگاري و قدرت بيشتري در پخش بو دارد.

Extreme (تلفظ فرانسوي: اكستغِم – تلفظ انگليسي: اكستريم)
به هر دو زبان انگليسي و فرانسوي به معناي مفرظ و نهايت يك چيز مي باشد. در اسم گذاري يك عطر اشاره به شدت بالاي رايحه و غلظت بالاتر روغن عطر به علاوه استفاده از نت هاي با بوي سنگين تر در عطر مي باشد. Extreme به نسبت Intense درجه ي بالاتري از شدت رايحه ي عطر مي باشد.

Supreme (تلفظ انگليسي: سوپريم. تلفظ فرانسوي: سوپغِم)
به فرانسوي به همان معناي مفرط مي باشد. و تقريبا مترادف با  Extremeاست.

Absolute  (تلفظ به انگيسي: ابسُلوت)
به انگليسي به معناي مطلق مي باشد. در عطرهايي  هم كه اين كلمه در اسم آن ها استفاده شده يعني، اين مدل شدت رايحه اي بسيار بيشتر از مدل هاي قبلي خود دارد.

انواع ادكلن با توجه وندهاي آنها:

انواع عطر با توجه وندهاي آنها: نكته قابل توجه اين است كه هنگامي كه اين كلمات (Intense, Extreme, Supreme, Absolute, Absolu)  در اسم عطر استفاده ميشود، رايحه ي عطر نيز به نسبت مدهاي قبلي خود تغيير كرده است و از نت هاي متفاوتي هرچند با اشتراك با مدل قبلي در آن استفاده شده است و بوي يكساني با مدلهاي قبل خود نخواهند داشت. هرچند كه رايحه ي شبيه مدل هاي قبلي است.مثلا عطر ليليوم ابسولو

Absolu  (تلفظ به فرانسوي: ابسُلو)
مترادف فرانسوي كلمه ي”Absolute  ” مي باشد.

Floz  يا  .FL. Oz
واحد قديمي و سنتي سنجش مايعات يا همان اونس. معادل ????? ميليمتر مكعب. يا تقريبا همان ?? ميل است. روي شيشه هاي عطر اين واحد همراه با عدد درج شده است كه همان حجم دقيق عطر است.

UAE (تلفظ: يو- اِي- اي)
مخفف شده ي Arabic Emirates  United به معني امارات متحده ي عربيه مي باشد. اگر زير شيشه ي عطر اين اسم را ديديد، به اين معني است كه اين عطر وارد امارات شده و از آن جا خريداري شده است. لازم به ذكر است كه اين مطلب دليلي بر فيك بودن عطر نيست.

Edition
نسخه هاي اصلاح شده ي عطر با تغييرات مورد نظر. مثلا برخي تغييرات در رايحه يا بسته بندي و…  كه در اسم عطر اين كلمه استفاده شده و شيشه ي عطرهم تغييراتي به نسبت مدل هاي قبلي خود در بسته بندي و شيشه ي عطر خواهد داشت.

Limited edition(ليميتد اديشن)
محصولاتي كه به صورت مقطعي و محدود توليد مي شوند. كه معمولا هم به زودي ناموجود خواهند شد. علت اين امر محدود بودن مواد اوليه ي توليد آن عطر است. و به همين خاطر امكان توليد آن عطر در بلند مدت براي سال هاي سال وجود ندارد. در اينگونه عطرها در از اين كلمه استفاده مي شود.

Vol

اصطلاحا به معناي حجم روي شيشه ي عطر مي باشد.

Aqua – Acqua – Aqva (تلفظ: آكوآ)
هر سه به معناي آب يا آبي مي باشد. عطرهايي كه يكي از اين كلمات در اسم آنان وجود دارد يعني نت هاي آبي يا دريايي در آن غالب است. اين عطرها خنك مي باشند. مانند Bvlgari Aqva Pour Homme كه به معناي عطر بولگاري آبي براي مردان مي باشد.

نكته: اختلاف در نوشتار اين سه كلمه به اين دلايل مي باشد:

Aqua: نوشتار زبان انگليسي اين كلمه است.

Acqua: نوشتار زبان اسپانيولي اين كلمه است.

Aqva: نوشتار خاص برند بولگاري است.

Oud (تلفظ: اوود)
به معناي چوب عود مي باشد. وقتي در اسم عطر اين كلمه به كار مي رود يعني تركيب غالب رايحه ي عطر عود است.

Amber
به معناي كهربا مي باشد. صمغي كه پس از سالها تبديل به سنگ شده است و بوي سنگين و خاصي دارد. وقتي در اسم يك عطر اين كلمه به كار مي رود يعني بوي غالب آن عطر از كهرباست.

Bois (تلفظ فرانسوي: بوآ)
به فرانسوي به معناي چوب مي باشد. عطرهايي كه در اسم آن ها از اين كلمه استفاده شده. به اين معني است كه اين عطر بوي چوبي دارد.

Vetiver (تلفظ به فرانسوي: وِتيوِغ)
به فرانسوي اسم گياه خس خس مي باشد. خس خس گياهي علفي با ريشه هاي كلفت و زخيم است. بوي چوبي و علفي خنك و خاكي دارد و كمي هم بوي مشك مي دهد. در عطرسازي كاربرد فراوان دارد. به خصوص در عطرهاي لاكچري. عطرهايي كه اين كلمه در اسم آن ها وجود دارد، داراي بوي غالب خس خس مي باشد.

Musk (تلفظ به انگليسي: ماسك)
به انگليسي و فرانسوي (Musc) به معناي مشك مي باشد. بوي گرم و شيرين و خاص كه از بدن آهوي ختني گرفته مي شود. البته مدل هاي مصنوعي آن بيشتر در صنعت عطرسازي استفاده مي شود. هنگامي كه اين كلمه در اسم عطر به كار برده شود به اين معني است كه اين عطر بوي غالب مشك دارد.

Tobacco (تلفظ به انگليسي: توباكو)
به انگليسي به معني تنباكو مي باشد. عطرهايي كه اين كلمه در اسم آن ها ديده مي شود به اين معني است كه بوي غالب آن ها تنباكو مي باشد.

Vanilla (تلفظ به انگليسي: وِنِلا)
به انگليسي و فرانسوي به معناي وانيل مي باشد. بوي آشناي شيريني ها. كه رايحه ي شيرين و گرم گل وانيل است. عطرهايي كه در آن اين كلمه استفاده شده داراي بوي غالب وانيل مي باشند.

Bouquet (تلفظ به فرانسوي: بوكّه – تلفظ به انگليسي: بووكِي)
به فرانسوي و انگليسي به معناي” دسته گل” مي باشد. هنگامي كه اين كلمه در اسم عطر استفاده مي شود به اين معناست كه رايحه ي عطر تركيبي از بوي گل هاست.

Essence ( تلفظ به انگليسي: اِسِنس)
به معناي عصاره يا همان اسانس مي باشد. كاربرد آن در اسم عطرها به اين معني است كه مواد اوليه ي عطر بيشتر طبيعي است.

Pure (تلفظ به انگليسي: پيور)
به انگليسي به معناي خالص مي باشد. استفاده ي آن در اسم برخي ها بيشتر حالت تجاري دارد. و بيان اين مطلب است كه عطر از مواد اوليه ي درجه يك و با كيفيت تهيه شده است.

noir (تلفظ فرانسوي: نواغ)
به فرانسوي يعني سياه. اما هنگام استفاده در اسم گذاري عطرها، به معني وجود تلخي در رايحه ي عطر مي باشد.

Tendre (تلفظ به فرانسوي: تُندغ)
به فرانسوي به معناي لطيف و حساس مي باشد. هنگامي كه اين كلمه به اسم عطر اضافه مي شود، معمولا دو معني دارد . يا اينكه عطر به نسبت مدل هاي قبلي خود داراي بويي لطيف تر مي باشد . يا اين كه داراي بويي شيرين تر و دوست داشتني تر است. اين تفاوت در بوي عطر است . نه لزوما در غلظت ماده عطري.

Eau Tendre (تلفظ به فرانسوي: اُ تُندغ)
همان طور كه بيان شد. Eau به معناي آب مي باشد و وقتي در صنعت عطر با چيزي تركيب مي شود به معناي ملايم تر شدن و كمتر شدن غلظت ماده ي عطري مي باشد. با توجه به اين نكته، Eau Tender يعني هم عطر ملايم ترشده است. و هم داراي رايحه ي لطيف تر يا شيرين تر و دوست داشتني تري نسبت به مدل هاي قبلي مي باشد.

Prive (تلفظ به فرانسوي: پغيوه)
به فرانسوي به معناي خاص و اختصاصي مي باشد. استفاده از آن در اسم عطرها كاربرد تجاري دارد. و به ممتاز بودن و خاص بودن عطر اشاره مي كند.

Sensual (تلفظ به انگليسي: سنشوال)
به انگليسي به معني برانگيزاننده و تحريك كننده است. استفاده از آن در اسامي عطر ها هم اشاره به هوس انگيز و تحريك كننده بودن بوي عطر دارد.

Nuit (تلفظ فرانسوي: نويي، nooyee)
به فرانسوي به معناي شب مي باشد. عطرهاي كه در اسم آن ها اين كلمه استفاده شده است. رايحه اي به نسبت مجلسي دارند و براي استفاده در شب طراحي شده اند.

منبع:

https://liliome.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۷:۴۹ توسط:saman موضوع:

كيفيت دوربين هاي مدار بسته هايك ويژن و عوامل تاثير گذار در آن

كيفيت دوربين هاي مدار بسته هايك ويژن و عوامل تاثير گذار در آن

هنگامي كه از كيفيت دوربين هاي مدار بسته صحبت مي كنيم در واقع منظورمان رزولوشن دوربين مي باشد. كيفيت  دوربين مداربسته   هايك ويژن از اهميت ويژه اي برخوردار است به گونه اي كه همواره سعي دارد با استفاده از تكنولوژي روز و ايده هاي متعدد، ميزان رزولوشن را بهبود بدهد. سري محصولات تحت شبكه و توربو اچ دي هايك ويژن از يك مگا پيكسل تا دوازده مگا پيكسل را پوشش مي دهند. اين مهم دست مشتريان را در انتخاب دوربين مناسب بر حسب نيازمنديهايشان را باز مي گذارد. در اين مقاله بر آنيم تا المانهاي تعيين كننده كيفيت دوربين مدار بسته هايك ويژن و ميزان تاثير هر كدام بر قيمت دوربين ها را بررسي كنيم.

1) رزولوشن دوربين:

نخستين و مهمترين عامل در تعيين كيفيت دوربين مدار بسته رزولوشن مي باشد. در واقع زماني كه از رزولوشن يك دوربين صحبت مي كنيم منظورمان اندازه تصوير دوربين مدار بسته بر اساس پيكسل مي باشد. بديهي است كه هر چه اين ميزان بيشتر باشد رزولوشن دوربين بيشتر و قيمت آن، بيشتر است. كمترين رزولوشن مشهور دوربين مدار بسته در محصولات هايك ويژن، يك مگا پيكسل معادل 720*1280 پيكسل مي باشد اين رزولوشن به اسم 720P و يا HD (High Definition)، در صنعت دوربين مدار بسته معروف است. رزولوشن دو مگا پيكسل معادل 1920*1080 پيكسل مي باشد اين رزولوشن به اسم 1080p و يا Full HD، معروف است. رزولوشن هاي بالاتر شامل سه، چهار، پنج، شش، هشت و دوازده مگا پيكسل هستند.

معمولا جهت پوشش فضاي بيشتر نياز به دوربين با رزولوشن بالاتر داريم و اين موضوع باعث مي شود تا قيمت دوربين انتخابي بيشتر شود. در طراحي سامانه دوربين مدار بسته، با توجه به منطقه هدفي كه مي بايست توسط دوربين مدار بسته هايك ويژن پوشش داده شود از رزولوشن هاي بهينه استفاده مي شود و اين موضوع مي تواند باعث صرفه جويي در هزينه تمام شده يك پروژه دوربين مدار بسته شود. كارشناسان واحد طراحي، مهندسي و امور پروژه هاي هايك ويژن پس از بازديد از پروژه و دريافت نيازمندي مشتريان بهينه ترين پيشنهاد ممكن را جهت برطرف كردن نياز مشتريان ارائه مي كنند.

 

2) ال اي دي ديد در شب:

زماني كه از كيفيت دوربين مدار بسته صحبت مي كنيم منظورمان كيفيت در روز و شب مي باشد. زماني كه روشنايي روز از بين مي رود، كيفيت دوربين هاي فاقد ال اي دي ديد در شب بشدت افت مي كند و اين موضوع نارضايتي مشتريان از سامانه دوربين مدار بسته را به دنبال دارد. لذا استفاده از دوربين هاي مدار بسته مجهز به ال اي دي هاي ديد در شب مناسب جهت فراهم كردن نور مناسب تصوير برداري دوربين هاي مدار بسته از اهميت ويژه اي برخوردار است.

دوربين هاي مدار بسته هايك ويژن، جهت تصوير برداري از نواحي مختلف نياز به نور مناسب دارند اين نور در طول روز توسط نور مرئي ( قابل رويت توسط چشم انسان) و در شب توسط نور نامرئي ( مادون قرمز) از طريق ال اي دي هاي ديد منعكس مي شود. اين ال اي دي ها به نوبه خودشان به دو نوع معمولي و هوشمند تقسيم مي شوند. به لحاظ قيمتي دوربين هاي داراي ال اي دي هاي هوشمند نسبت به ال اي دي هاي معمولي گران تر هستند و دوربين هاي معمولي فاقد ال اي دي ديد در شب، از دوربين هاي داراي ال اي دي ديد در شب هايك ويژن ارزان تر هستند. البته ذكر اين نكته كه برد ال اي دي هاي ديد در شب اين دوربين ها با همديگر متفاوت هستند و معمولا اين برد از 10 متر تا 500 متر براي دوربين هاي مدار بسته هايك ويژن، متغير است.

در واقع دارا بودن ال اي دي ديد در شب با قيمت دوربين مدار بسته هايك ويژن نسبت مستقيم دارد.

 

3) تكنولوژي هاي اصلاح تصوير و نورهاي مزاحم:

استفاده از تكنولوژي هاي حذف كننده و جبران ساز جهت بهبود كيفيت و شفافيت تصوير دوربين مدار بسته هايك ويژن از قبيل WDR، HLC، BLC، DNR و…. با حذف نويز و يا نورهاي اضافه و همچنين اضافه كردن برخي طيف هاي گاما سبب بهبود كيفيت دوربين مي شود. بديهي است كه دوربين هاي داراي اين تكنولوژي ها نسبت به دوربين هاي معمولي از قيمت بالاتري برخوردار هستند و اين مهم مي بايست در طراحي سامانه دوربين مدار بسته مناسب در حوزه هاي مختلف مد نظر قرار بگيرد.

 

4) فيلتر حذف نور مادون قرمز – ICR (IR Cut Filter):

همانطور كه گفته شد در حالت عادي از هر شي جلوي دوربين دو نوع نور از دريچه لنز بر روي سنسور تصوير برداري منعكس مي شود، نور مرئي و نور نامرئي( مادون قرمز). در طول روز، هم نور مرئي و هم نور نامرئي از شي به دوربين منعكس مي شود، با توجه به اين مهم كه فاز تصوير ناشي از نور مرئي و همچنين تصوير حاصل از نور نامرئي با همديگر فرق دارند لذا تصوير در طول روز دچار بي كيفيتي و نويزهاي متعددي مي باشد، جهت حذف اين نويزها و برطرف كردن اين نقطه ضعف فيلتر حذف نور مادون قرمز در دوربين شروع به فعاليت مي كند. اين فيلتر با حذف نور مادون قرمز ( مادون قرمز) در طول روز باعث مي شود تا دوربين هايك ويژن تصاوير با كيفيت مناسب را از منظره برداشت نمايد. اين فيلتر به دو نوع فيلتر مكانيكي و فيلتر الكترونيكي حذف نور مادون قرمز تقسيم مي شود. قابليت اتكا به دوربين هايي كه فيلتر حذف نور مادون قرمز مكانيكي (ICR)، بيشتر از دوربين هايي است كه داراي فيلتر الكترونيكي حذف نور مادون قرمز هستند مي باشد.

پيشنهاد ديگري هم در ميان برند هاي دوربين مداربسته براي شما داريم،  دوربين مداربسته tvt   يكي ديگر از بهترين برند هاي دوربين مداربسته در جهان است.

در پايان روز با توجه به كاهش ميزان نور مرئي و نزديك شدن به ساعات شب ميزان نور مرئي محيط كاهش پيدا مي كند، دوربين هايك ويژن براي تصوير برداري بهتر نياز به نور نامرئي يا مادون قرمز را دارد در اين لحظه با كنار رفتن فيلتر حذف نور مادون قرمز، دوربين از نور نامرئي منعكس شده از اجسام، جهت تصوير برداري استفاده مي كند و به همين دليل تصاوير دوربين در طول شب بصورت سياه و سفيد مي باشد.

به لحاظ قيمتي دوربين هاي داراي فيلتر مكانيكي حذف نور مادون قرمز داراي قيمت بيشتري نسبت به دوربين هاي داراي فيلتر حذف نور مادون قرمز بصورت الكتريكي هستند. و پايينترين قيمتها هم مربوط به دوربين هايي مي باشد كه داراي فيلتر حذف نور مادون قرمز نيستند.

 

5) كيفيت چيپ ست هاي دوربين مدار بسته:

يكي از مهمترين بخش هاي تأثير گذار روي كيفيت تصوير دوربين مدار بسته هايك ويژن، چيپ ست ( سنسور) تصوير برداري آن است. چيپ ست دوربين مدار بسته در واقع مهمترين وسيله تصوير برداري آن مي باشد اين قطعه كه در پشت دريچه لنز دوربين قرار مي گيرد و از تعداد بسيار زيادي سلول نوري تشكيل شده است، كه نور را به سيگنال الكتريكي تبديل مي كند. اين قسمت هر روز در حال توسعه و پيشرفت مي باشد استفاده از چيپ ست هاي هوشمند و پيشرفته جهت تصوير برداري مناسب هايك ويژن به كيفيت تصوير برداري دوربين كمك مي كند.

دوربين هاي داراي چيپ ست پيشرفته و به روز داراي قيمت هاي بالاتري نسبت به چيپ ست هاي متوسط مي باشند.

6) پردازشگر تصوير دوربين مدار بسته (DSP- Digital Signal Processor):

تصاوير تبديل و ارسال شده از چيپ ست تصوير برداري دوربين مدار بسته توسط پردازشگر ديجيتال تصوير پردازش مي شود. اهميت اين قطعه از آن جهت مد نظر است كه علاوه بر كيفيت و نوع عملكرد اين قطعه، مطابقت آن با سنسور تصوير برداري هم از درجه اهميت بالايي برخوردار است چرا كه اين هماهنگي باعث ارائه تصاوير با كيفيت تر دوربين هاي مدار بسته هايك ويژن مي شود. استفاده از برندهاي سازنده DSP معتبر باعث ارائه تصاوير با كيفيت مناسب مي شود.

ذكر اين نكته ضروري است كه دوربين هايي كه از قطعه DSP معتبر جهت پردازش تصوير استفاده مي كنند داراي قيمت بيشتري نسبت به ساير دوربين ها هستند.

 بيشتر بخوانيد: نصب دوربين مداربسته

7) كيفيت برد دوربين و همچنين اجزاي تشكيل دهنده آن:

تمامي قطعات سخت افزاري دوربين مدار بسته هايك ويژن، روي برد دوربين نصب مي شوند. بديهي است كه هر چقدر برد دوربين از كيفيت، مرغوبيت و توانمندي بيشتري برخوردار باشد، دستيابي به كيفيت تصوير دوربين بهتر و قابل لمس تر مي باشد. برد هاي دوربين داراي مدل هاي متعددي هستند كه متداول ترين آنها عبارتند از برد هاي مربعي شكل و از نوع سه لايه اي كه قطعات سخت افزاري آن مثل مقاومت ها، ترانزيستورها و… در يك طرف نصب مي شوند. استفاده از بردها و قطعات بي كيفيت توسط برخي از توليد كنندگان جهت كاهش قيمت تمام شده نهايي توليد دوربين باعث مي شود تا دوربين هاي داراي ميزان كيفيت پايين به بازار عرضه شود و اين امر كاهش رضايتمندي مشتريان را به دنبال دارد. دوربين هاي مدار بسته هايك ويژن با استفاده از بردهاي الكترونيكي مرغوب بهترين بازدهي را به لحاظ تصوير برداري به مشتريان ارائه مي دهند.

دوربين هاي داراي برد و قطعات سخت افزاري مرغوب داراي قيمت بيشتري نسبت به دوربين هاي معمولي هستند. دستيابي به اصالت قطعات استفاده شده در اين دوربين ها از طريق استعلام از كارخانه سازنده دوربين صورت مي گيرد.

در اين مقال سعي شد تا با برشمردن متغيرهاي تأثير گذار بر ميزان كيفيت يك دوربين مدار بسته، تأثير آنها بر قيمت تجهيزات را نيز بازگو كنيم. اصل مهم در انتخاب سامانه دوربين مدار بسته (CCTV)، براي هر مشتري متعادل كردن نياز و بودجه جهت انتخاب بهترين راه حل مي باشد. راهكاري كه علاوه بر انتخاب سامانه با كيفيت مناسب قيمت بهينه اي را هم دارا باشد. اين مهم در واحد طراحي، مهندسي شركت توسعه داده هاي ارتباطي پرشيا سيستم انجام مي شود. مهندسان مشاور اين شركت پس از بازديد رايگان بهترين و بهينه ترين راهكار نظارت تصويري را به شما پيشنهاد مي دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۰:۴۸ توسط:saman موضوع:

نصب سپتيك تانك پلي اتيلن

سپتيك تانك پلي اتيلن

سپتيك تانك ها از جنس هاي بتني ، پلي اتيلني ، فايبرگلاس مي باشند كار سپتيك تانك پلي اتيلن تصفيه ميكروبي فاضلاب به كمك فرايندهاي ته نشيني T شناورسازي و بيولوژيكي روي آن مي باشد و همچنين جلوگيري از كور شدن سوراخ هاي چاه هاي جذبي كه پذيرنده فاضلاب هستند.

ook4_a1.jpg

نصب سپتيك تانك پلي اتيلن

مي شود آنها را مي توان در خروجي فاضلاب ساختمان ها اماكن اداري كمپ هاي كارگري كارخانجات ،هتل ها، مجتمع هاي تفريحي و ورزشي، رستوران هاقرارداد كه باعث كاهش آلاينده ها و به خصوص جامدات موجود در فاضلاب مي شود. در نهايت آبي كه مواد آن ته نشين شده از سپتيك تانك خارج ميشود اگر زمين قابليت نفوذ پذيري زيادي داشته باشد كانالي به عمق ?? سانت تا ?? سانت حفر كرده و پس از آن در آن تخليه مي شود و به داخل زمين مي رود اگر قابليت نفوذ كم‌باشد چاهي در كنار آن حفر كرده و پساب در آن تخليه مي شود و اگر قابليت نفوذ خيلي كم باشد و يا دركنار رودخانه يا دريا قرار گرفته باشد مي بايست از صافي شني جهت تصفيه پساب بعد از خروجي استفاده گردد.

 

پلي اتيلن چيست ؟

پلي اتيلن سنتز شيميايي اتيلن است كه معمولا از تركيب نفت خام و گازهاي طبيعي به وجود مي‌آيد. برخي از نام هاي غير رسمي آن polythene يا polyethylyne است، علاوه بر اين به اختصار PE نيز ناميده مي‌شود. پلي اتيلن بيشتر براي ساخت تركيبات پلاستيكي استفاده مي‌شود تا به صورت خالص مورد استفاده قرار گيرد. اين ماده با اين كه در طيف وسيعي از مصارف گوناگون استفاده شود.

 

موارد استفاده از پلي اتيلن

•             شبكه‌هاي آبرساني شهري و روستائي

•             شبكه‌هاي فاضلاب شهري و روستائي

•             شبكه‌هاي گاز رساني

•             شبكه‌هاي زهكشي

•             سيستم‌هاي انتقال مايعات و فاضلاب صنعتي

•             شبكه‌هاي آبياري تحت فشار (آبياري قطره‌اي و باراني)

•             سيستم‌هاي آبياري متحرك

•             پوشش كابل‌هاي مخابراتي و فيبرنوري

•             پوشش كابل‌هاي برق

•             پوشش لوله‌هاي فلزي

•             بعنوان كانال‌هاي تهويه

•             سيستم‌هاي لايروبي

براي اطلاع از قيمت سپتيك تانك و دريافت مشاوره خريد با كارشناسان ما تماس بگيريد

تلفن: 09133375200 – 09138664347


برچسب: سپتيك تانك پلي اتيلن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۹:۱۳ توسط:saman موضوع:

انواع لايت باكس در تابلوسازي

انواع لايت باكس در تابلوسازي

لايت باكس ها به دو دسته كلي تقسيم مي شوند. لايت باكس هاي فضاي باز و فضاهاي داخلي. علت اين نوع دسته بندي نيز به بحث تابش نور خورشيد، بارش برف و باران و همينطور بحث ضرافت و زيبايي براي فضا هاي داخلي مربوط ميشود.

در زير به معرفي بيشتر اين نوع لايت باكس ها مي پردازيم.

1- لايت باكس هاي فضاي خارجي Outdoor

2- لايت باكس هاي فضاي داخلي Indoor

معمولاً لايت باكس هاي outdoor داراي ضخامت هاي بيشتري نسبت به لايت باكس هاي فضاي داخل هستند ((فضاي باز : بين 6 الي 13 سانتي متر )) اين نوع لايت باكس ها همانطور كه از عنوانشان مشخص است مخصوص فضاهاي خارجي و بيشتر براي مصارف تبليغاتي استفاده مي شود. جنس بدنه و باكس آن ها بيش تر از ورق هاي گالوانيزه، كامپوزيت و آلومينيوم مي باشد و نوع چاپ آن ها نيز فلكسي ، پي وي سي بك لايت و پارچه هاي مخصوص لايت باكس مي باشد.و اما تابلو لايت باكس هاي indoor به نسبت داراي ضخامت هاي كمتري مي باشند.((فضاي داخل : بين 1.8 الي 6 سانتي متر ))

سيستم نور لايت باكس ها در گذشته فلورسنت و يا همان مهتابي بود. كه البته ضعف هاي بسياري هم نيز داشت و دارد. پس از اين نوع سيستم نور اس ام دي SMD و يا همان ال اي دي ها LED مورد استفاده قرارگرفت. كه بصورت بلوكي و يا نواري بودند. كه البته اين نوع سيستم نيز ضعف هاي خاص خودش را داشت و دارد(ضعف آنها سوختن يكي از اي اي دي ها و تاريك شدن آن قسمت مي باشد كه به نوعي ضعف محسوب مي شود). اما باني چاپ با استفاده از الگوهاي خارجي و بهره گيري از جديدترين امكانات و مهندسين متخصص در اين صنعت لايت باكس هاي جديد ي را توليد ميكند كه ميتوان گفت تمام نقاط ضعف لايت باكس هاي سنتي را اصلاح نموده است( توليد لايت باكس هاي نسل جديد )

توضيات فني :

1- اصلاح سيستم نوردهي به جهت يكنواختي نور در كل تصوير لايت باكس ( بجاي نوردهي از پشت و مشكلات بعدي ناشي از سوختن يكي از اس ام دي ها و خاموشي قسمتي از تصوير و هزينه هاي بالاي تعمير آن ، سيستم نور دهي از كناره ها بوسيله ايجاد پترن توسط ليزر (سيستم LGP ) كه اين سيستم باعث شكست نور و از حالت عادي به 90 درجه مي باشد كه اين امر سبب ضخامت بسيار كم و همچنين در صورت سوختن قسمتي از ال اي دي سبب ميشود كه هيچ نقطه ي تاريكي باقي نماند.

2- تغيير سيستم نور به جهت بر طرف كردن مصرف برق

3-اصلاح سيستم تعويض تصوير چاپ شده ( در لايت باكس هاي قديمي جهت تعويض تصوير شما نياز به يك متخصص(تابلو ساز) داشتيد. اما اكنون شما بدون داشتن تخصص و ابزار براحتي و در عرض چند ثانيه ميتوانيد تصوير چاپ شده خود را تعويض نمائيد.

4- حل مشكل سوختن يكي از ال اي دي ها و خاموش شدن قسمتي از تصوير، و هزينه بالاي تعويض آنها

5- حل معضل ضخامت زياد لايت باكس و ...

 

انواع تابلو لايت باكس تبليغاتي

 

لايت باكس كريستالي  (Crystal light Box)

يكي از جديدترين نوع لايت باكس؛ لايت باكس كريستالي مي باشد.اين نوع لايت باكس با ضخامت كم و باريك (كمتر از 1 سانتي متر) در طراح هاي متنوع قابل عرضه مي باشد.

نور لايت باكس هاي كريستالي (شيشه اي) با لامپ هاي LED, SMD تامين مي گردد. لايت باكس كريستالي از جنبه تبليغاتي و ديزاين دكوراسيون قابل استفاده مي باشد و طرفداران خاص خود را دارد.

لايت باكس هاي مذكور در روز و شب روشنايي زيبايي ايجاد ميكنند و براي هر مكاني از قبيل منوهاي رستوران ، تابلوهاي نگارخانه ،تابلوهاي نمايشگاه هاي عكاسي، صندوق هاي پذيرش داروخانه ها ، تابلو مغازه ، تابلو هاي راهنماي اماكن ،تابلوهاي داخلي شركت ها و اماكن، تابلوسازي تبليغاتي نمايشگاهي و …. مناسب ميباشند .

لايت باكس محيط باز يا آوت دور (Outdoor LightBox)

لايت باكس هاي فضاي بيرون به لايت باكس هايي اطلاق مي شود كه جهت مصارف در خيابان، عابرپياده، محوطه ها و فضاي خارجي نمايشگاه ها مورد استفاده قرار مي گيرد.اين نوع لايت باكس ها به جهت ساختاري داراي قاب آلومينيوم يا كامپوزيت با پايه فلزي و روكش كامپوزيت مي باشند. جنس رويه لايتباكس هاي آوت دور طلق يا شيشه با قطر 6 ميل يا بيشتر مي باشد.

لايت باكس آلومينيومي

يكي از انواع لايت باكس ها، لايت باكس آلومينيومي مي باشد. لايت باكس آلومينيومي با رويه بك لايت فلكس يا پلكسي كه در ساخت تابلو چلنيوم هم كاربرد دارد ساخته شده و نور آن توسط LED , SMD تامين مي شود.لايت باكس هاي ساخته شده در مترو از نوع لايت باكس آلومينيومي مي باشد.

لايت باكس ديواري

نوعي تابلوي كوچك فانتزي با قابليت روشن شدن مي باشد و داراي انواع آويز دو طرفه، لايت باس ديواري (ثابت و لولايي)

لايت باكس ايستاده و آويز

اين لايت باكس نوعي تابلوي كوچك فانتزي با قابليت روشن شدن مي باشد كه به صورت زميني ايستاده دو طرفه، قرار مي گيرد. طرحهاي داخل لايت باكس آلومينيومي ايستاده مورد نظر توسط ذستگاه ليزر بريده مي شود و روي شيشه پلكسي چسبيده مي شود. بنابراين تصوير مورد نظر خود را مي توانيد پس از طراحي با دستگاه ليزر در لايت باكس آلومينيومي ايستاده قرار دهيد. تعويض تصوير اين لايت باكس ها ت به اين صورت است كه به وسيله پيچ مهرها قاب دور آن را باز مي كنيم و تصوير را تعويض مي نمايم نور لايت باكس آلومينيومي به دو صورت زير تامين مي شود:

1 – ال اي دي

2 - مهتاب

ابعاد قابل سفارش لايت باكس :

لايت باكس اسنپ فريم : از اندازه 30 در 40 سانتيمتر تا 120 در 180 سانتيمتر

لايت باكس فريم لس (بدون قاب) : از اندازه 30 در 40 سانتيمتر تا 120 در 180 سانتيمتر

لايت باكس كريستالي : از اندازه 30 در 40 سانتيمتر تا 120 در 180 سانتيمتر

لايت باكس مگنتي : از اندازه 30 در 40 سانتيمتر تا 80 در 180 سانتيمتر

لايت باكس پارچه اي يك طرفه : از اندازه 50 در 70 سانتيمتر تا  2/5 متر در 6 متر

لايت باكس پارچه اي دوطرفه : از اندازه 50 در 70 سانتيمتر تا  2/5 متر در 6 متر

 

منبع : تابلو الماس


برچسب: انواع لايت باكس در تابلوسازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۰:۱۸ توسط:saman موضوع:

مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتاب دهنده‌ها و مراكز رشد

مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتاب دهنده‌ها و مراكز رشد

وبلاگ مقالات مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتاب دهنده‌ها و مراكز رشد

مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتابدهنده

 

مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتاب دهنده‌ها و مراكز رشد نشان مي‌دهد كه اين مجموعه‌ها از لحاظ اهداف، تأمين مالي و … تفاوت‌هايي دارند.

اگر به فكر راه‌اندازي يك استارتاپ هستيد،

احتمالا دغدغه تأمين سرمايه، تيم‌سازي و انتخاب محلي براي استقرار تيم خواب راحت از چشمتان ربوده است.

ما يك خبر خوب و يك خبر بد برايتان داريم.

خبر خوب اين است كه همه اين موارد را مي‌­توان در اكوسيستم‌­هاي مختلف يك دنياي استارتاپي يافت.

خبر بد اما اين است كه همه اين مزايا، به تنهايي در يك مجموعه يافت نمي‌شود.

ما در اين مقاله به بررسي و مقايسه فضاي كار اشتراكي، مراكز رشد و شتاب‌دهنده‌ها مي‌پردازيم.

در پايان با توجه به شرايطتان مي‌توانيد بهترين مجموعه براي همكاري را انتخاب كنيد.

مراكز رشد

اهداف

بنيان‌گذاران استارتاپ‌ها با همكاري مراكز رشد به دنبال يافتن اولين مشتريان خود هستند.

به طور معمول، مراكز رشد در حوزه خاصي مانند فناوري فعاليت مي‌­كنند.

دوره زماني

نكته جالب در مورد مراكز رشد، اين است كه آنها به هيچ برنامه­ و يا جدول زماني وابسته نيستند.

در بيشتر موارد، آنها از ? ماه تا يك سال و با چارچوب زماني كلي كار مي‌­كنند.

از آنجا كه آنها به استارتاپ­‌ها كمك مي­‌كنند تا از مرحله ايده به MVP برسند، پيش‌بيني مدت زمان آن دشوار است.

به همين دليل، آنها وقت زيادي را براي استارتاپ‌ها در نظر مي‌گيرند

و مي­‌دانند كه احتمالاً برخي از فعاليت‌ها در طول مسير تكرار مي‌شوند.

تأمين مالي

غالباً مراكز رشد براي مؤسسان تأمين سرمايه انجام مي‌دهند،

اما بندرت پيش مي­‌آيد كه كل هزينه‌ها را بر عهده بگيرند.

سرمايه، متناسب با اندازه مركز رشد و نيازهاي استارتاپ در نظر گرفته مي‌شود.

براي اين سرمايه‌گذاري، بنيان‌گذاران استارتاپ معمولاً موظفند تا ?? درصد از سهام خود را به مركز رشد ارائه دهند.

فوايد

مراكز رشد براي كارآفرينان و تيم‌­هاي پذيرفته شده، ارزش منحصر بفردي خلق مي‌كنند.

نه تنها استارتاپ‌ها براي ورود مجبور به پرداخت هزينه­‌اي نيستند،

بلكه يك فضاي كاري به صورت كاملا رايگان در اختيار آنها قرار مي‌گيرد.

علاوه بر فضا و سرمايه، مراكز رشد استارتاپ‌ها، شبكه گسترده‌اي از مربيان و متخصصين خبره را براي همراهي استارتاپ‌ها در مراحل مختلف رشد در نظر مي‌گيرند.

مراكز رشد به جاي اينكه فقط درگير تأمين كمك‌هاي مالي شوند،

كمك­‌هاي غير مالي نيز به بنيان‌گذاران ارائه مي‌دهند.

 

شتاب‌دهنده‌­ها

اهداف

هدف يك شتاب دهنده استارتاپ مشخص است: آنها به خاطر تسريع در فرآيند رشد استارتاپ­‌ها به وجود آمده‌اند.

عموما استارتاپ‌ها در اوايل چرخه رشد خود مشتري سودآوري ندارند و به همين دليل شتاب دهنده­‌ها با سرمايه‌داران و سرمايه‌گذاران همكاري مي‌كنند.

وجود سرمايه‌گذاران يكي از دلايل اصلي ارزشمند بودن شتاب‌دهنده‌ها براي استارتاپ‌ها است.

هدف يك شتاب‌دهنده، همسو كردن سرمايه‌گذاران با بنيان‌گذاران استارتاپ‌ها به منظور هم افزايي است، كه نوآوري و رشد سريع را تسهيل مي‌­كند.

دوره زماني

شتاب دهنده­‌ها معمولاً در يك بازه زماني ثابت كار مي‌كنند،

كه هر سال به دو يا سه دوره زماني تقسيم مي‌شوند.

تعداد استارتاپ­‌ها در هر دوره، از ?? تا ??? متغير است،

اما وجود استارتاپ­‌هاي بيشتر در هر دوره، ميزان بودجه موجود براي هر كدام را محدود مي­‌كند.

هر دوره، ?-? ماه به طول مي­‌انجامد و طي آن زمان از استارتاپ‌ها انتظار مي‌رود

تمام فعاليت‌هاي قانوني و مالي خود را به طور كامل انجام دهند،

با شناخت بازار هدف فعاليت‌هاي بازاريابي خود را شروع كنند

و در نهايت به سود برسند.

اساساً شتاب‌دهنده­‌ها سعي مي­‌كنند طي چند ماه، كارهايي را كه معمولاً در يك سال انجام مي­‌شود را به نتيجه برسانند.

پيوستن به شتاب‌دهنده‌ها

اكثر شتاب­‌دهنده­‌ها فقط تيم­‌ها را پذيرش مي­‌كنند،

اما اگر پاي يك ايده ناب در ميان باشد،

تعداد معدودي از آنها براي تأمين سرمايه يك كسب‌وكار بدون تيم نيز مؤافقت مي‌كنند.

تأمين مالي

پيوستن به يك شتاب‌دهنده هيچ هزينه‌اي در پي ندارد.

يكي از بزرگترين مزيت شتاب‌دهندگان نسبت به مراكز رشد و برخي از مجموعه‌هاي ديگر، اين است كه آنها به بنيان‌گذاران استارتاپ‌ها، يك برنامه مدون ارائه مي‌دهند.

برخي حتي با استفاده از ابزارهاي متنوع، امكان دسترسي به اين برنامه را از راه دور در اختيار استارتاپ‌ها قرار مي‌دهند.

علاوه بر آموزش، شتاب‌دهنده‌­ها بسياري از مزاياي مهم ديگر، مانند شبكه گسترده‌اي از سرمايه‌گذاران و كارمندان خبره­ را در اختيار استارتاپ‌ها قرار مي‌دهند.

شتاب­‌دهنده­‌ها، استارتاپ‌هاي پذيرش شده را از مرحله نمونه اوليه تا توليد محصول نهايي و مقياس‌پذيري آن، همراهي و حمايت مي‌كنند.

يك نكته مهم

اكثر شتاب‌دهنده‌­ها، مانند مراكز رشد، در يك حيطه عمومي فعاليت دارند.

اما برخي از آنها حيطه محيط زيست و يا امنيت سايبري برايشان در اولويت قرار  دارد؛

يا حتي علاقه خاصي به شركت­‌هايي كه مؤسس آنها زنان هستند نشان مي‌دهند.

اگر استارتاپ داريد حتما در شهر خود به دنبال شتاب دهنده باشيد،

زيرا اين شتاب دهنده‌­ها، معدني از تجربه و اطلاعات هستند

كه مي­‌توانند آن را به شما منتقل كنند.

فضاي كار اشتراكي

اهداف

هدف اصلي يك فضاي كار اشتراكي، فراهم كردن دفاتر انعطاف­‌پذير و مقرون به صرفه­ براي استارتاپ‌ها و مشاغل كوچك است.

شركت‌هاي بزرگ، اجاره و يا خريد فضاي اداري را بسيار سودمند مي‌­دانند،

اما براي مشاغل جديد، ريسك و بار مالي بزرگي محسوب مي‌شود.

به همين دليل، فضاهاي كار اشتراكي، گزينه جديد و جالبي براي مستقر شدن تيم‌ها يا افراد هستند.

دوره زماني

تقريباً هيچ وقت يك برنامه زماني مشخص، يا برنامه‌­اي كه استارتاپ‌ها هنگام پيوستن به يك فضاي كار اشتراكي دنبال كنند، وجود ندارد.

براي فضاي كار اشتراكي معمولاً اجاره بها ماهانه پرداخت مي‌­شود.

قيمت فضاهاي كار اشتراكي با توجه به تعداد ميز و صندلي و يا عمومي و خصوصي بودن فضا براي هر تيم متفاوت است.

در اكثر مواقع قرارداد بلندمدت استارتاپ‌ها جهت استقرار در يك فضاي كار اشتراكي شامل تخفيف مي‌شود.

پيوستن به فضاي كار اشتراكي

بهترين نكته در مورد فضاهاي كار اشتراكي براي استارتاپ­‌ها، اين است كه هيچ فرآيند ثبت درخواستي براي عضويت وجود ندارد.

هرگاه كه تصميم به استفاده از فضاي كار اشتراكي گرفتيد

كافيست تصميمتان را اعلام كنيد و البته دست در جيب كنيد!

تأمين مالي

نكته­‌اي مهم در مورد فضاي كار اشتراكي، اين است كه استارتاپ‌ها نيز براي كار در اين فضاها بايد هزينه پرداخت كنند.

اما روي ديگر سكه اين است كه بنيان‌گذاران استارتاپ‌ها، مي­‌توانند تمام سهام خود را حفظ كنند.

فضاهاي كار اشتراكي معمولاً در ازاي ارائه خدمات درخواست سهام نمي‌كنند.

فوايد

مانند مراكز رشد و شتاب دهنده‌­ها، فضاهاي كار اشتراكي نيز محيطي دلنشين را فراهم مي‌كنند.

همه آنها قهوه، چاي، و آب رايگان و برخي حتي ميان وعده رايگان نيز دارند.

گرچه فضاهاي كار اشتراكي به بنيان‌گذاران نوپا امكان دسترسي به سرمايه‌داران و مشاوران سرمايه گذار را نمي­‌دهد،

اما در دل اين فضاها فرصت‌هاي همكاري نهفته است.

 اگر شما يك استارتاپ نوپا هستيد

و براي راه‌اندازي كسب‌وكارتان به حمايت نياز داريد،

فضاي كار اشتراكي را انتخاب نكنيد.

اگر يك استارتاپي هستيد كه به ميزان قابل قبولي از توليد محصول رسيده و در مرحله سوددهي هستيد،

فضاي كار اشتراكي يك گزينه عالي براي شما است.

همانطور كه مي­بينيد، استارتاپ‌ها براي تأمين سرمايه گزينه‌هاي زيادي پيش رو دارند.

اين كه آيا شما فقط يك كارآفرين با يك ايده خاص هستيد،

يا يك شركت كاملاً سودآور؛

هميشه گزينه­‌اي براي شما وجود دارد.

نكته اصلي اين است كه تفاوت‌هاي موجود در گزينه­‌ها را بدانيد.

 

مقايسه فضاي كار اشتراكي با ديگر مجموعه‌ها

در مقايسه فضاي كار اشتراكي بايد گفت،

مراكز رشد استارتاپ طرح لازم را به تيم‌­هاي اوليه ارائه مي­‌دهند تا از مرحله ايده به محصول اوليه برسند.

شتاب‌دهنده‌­ها بيشتر با تيم­‌هايي كار مي‌كنند كه به توليد محصول نهايي رسيده‌­اند،

و به دنبال رشدي سريع هستند.

و در آخر اينكه، اگر نيازي به سرمايه‌هاي مادي براي پيشبرد اهداف استارتاپ خود نداريد،

فضاي كار اشتراكي را به طور جدي در نظر بگيريد؛

زيرا آنها بسياري از مزاياي شتاب دهنده­‌ها و مراكز رشد را ارائه مي­‌دهند،

اما از تيم استارتاپ هيچ گونه سهامي درخواست نمي­‌كنند.

آيا تاكنون از شتاب‌دهنده‌ها، مراكز رشد يا فضاي كار اشتراكي استفاده كرده‌ايد؟ چه تفاوت‌ها يا شباهت‌هاي ديگري دارند؟

نظراتتان را با ما در ميان بگذاريد.

مقايسه فضاي كار اشتراكي را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir


برچسب: مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتاب دهنده‌ها و مراكز رشد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۹:۴۳ توسط:saman موضوع:

درباره دستگاه زباله خرد كن

درباره دستگاه زباله خرد كن

دستگاه آشغال خردكن يا زباله خردكن سينك ظرفشويي  كه به اسم هاي ديگري نيز شناخته ميشود مانند: زباله خرد كن آشپزخانه، دستگاه زباله خرد كن خانگي شناخته مي شود كه  در دهانه خروجي آب سينك ظرفشويي نصب شده و تمام ضايعات غذايي ازجمله اضافه غذا،پوسته ميوه جات ،سبزيجات ، تفاله چايي را پودر كرده و همراه با آب وارد فاضلاب ميكند. اين دستگاه در دو مدل زباله خردكن خانگي و زباله خردكن صنعتي در بازار داخلي عرضه ميگردد .

uucr_image1.jpg

به اين دستگاه، دستگاه زباله خردكن آشپزخانه يا زباله محوكن نيز گفته ميشود.

با نصب اين دستگاه زباله خردكن زير سينك جداسازي بازيافت تر از خشك راحتتر انجام شده كه مجراي فاضلاب را از هر گونه چربي و گرفتگي باز مي دارد.

اين دستگاه داراي تايئديه از سازمان هاي آب وفاضلاب ، بهداشت ، محيط زيست ميباشد.

 

  • وزن كم
  • كم صدا
  • پر قدرت
  • كليد اير سويئچ پنوماتيك
  • قابليت اتصال به لوله خورجي ماشين ظرفشويي و لباسويي

 

 

 

شير ظرفشويي و شير آلات بهداشتي

 

شير ظرفشويي در مدل هاي گوناگون ارائه شده است كه جز پر فروش ترين شيرآلات ميباشد كه همه به دنبال  قيمت مناسب و كيفيت مطلوب به عنوان شير ظرفشويي هستند كه بتوانند از آن استفاده كنند و صرفه اقتصادي نيز برايشان داشته باشد.بعضي از اين شير آلات ظزفشويي داراي ضمانت نامه و خدمات پس از فروش در سراسر كشور مي باشند.

كه نمونه از برند هاي بهترين آن ها را به شما معرفي مي كنيم:

شير ظرفشويي قهرمان،شير سينك ظرفشويي قهرمان ،شيرظرفشويي شولدر،شير سينك ظرفشويي راسان،

فروشگاه آنلاين چلونگر در عرضه انواع وسايل كالاي تخصصي ساختماني فعاليت دارد و انواع شير سينك آشپزخانه،شير آلات بهداشتي،ست شير آلات، شير سينك آشپزخانه و… فعاليت دارد.براي ديدن قيمت ها و اطلاعات بيشتر به فروشگاه اينترنتي چلونگرمراجعه كنيد.

 

شير ظرفشويي ها در مدل و برند هاي  مختلف استفاده  ميشوند و از طرح ساده و جذاب بهترين گزينه براي خريد شير ظرفشويي با قيمت مناسب از كارخانه كورد نظر  ميباشد.ارتفاع مناسب تنه شير از سطح سينك وبه كارگيري علم ريختگي از مزاياي محصولات ميباشد.

 

اين نوع شيرآلات را در بازار داخلي با نام هاي مختلفي مانند شير سينك قهرمان، شير سينك ظرفشويي قهرمان يا شير آشپزخانه قهرمان نام ميبرند اما به طور معمول اين شير با نام شير ظرفشويي قهرمان مدل اسپانيايي عرضه ميگردد.

 

شيرآلات قهرمان از لحاظ جنس آلياژ و آبكاري بدنه از كيفيت مطلوبي برخوردار بوده و از نظر رتبه در دسته شيرآلات كلار و شيرآلات راسان قرار دارد.

 

ست شيرآلات قهرمان مدل اسپانيايي داراي شير ظرفشويي، شير روشويي ثابت، شير توالت و شير حمام نيز مي باشد كه در قسمت محصولات و با انتخاب شيرآلات بهداشتي قهرمان ميتوانيد مشاهده كنيد و به آساني خريد مطمئن داشته باشيد.

 

كالاي ساختماني چلونگر سعي در ارائه اطلاعات دقيق و كامل از شيرآلات بهداشتي مختلف داشته و بدون تعصب به برندي خاص اطلاعات صحيح را دراختيار كاربران قرار ميدهد تا براي خريد شيرآلات بهداشتي و ديگر محصولات ساختماني تصميم گيري را براي مشتريان عزيز آسان تر نمايد


برچسب: درباره دستگاه زباله خرد كن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۹:۴۳ توسط:saman موضوع:

تازه هاي نشر ارديبهشت99

??كتاب #مطالعاتي_درباره_طبقات_اجتماعي

#ژرژ_گورويچ | مترجم: باقر پرهام | #انتشارات_انديشه_احسان

از 193? تا 19?8،گورويچ استاد جامعه‌شناسي در دانشگاه استراسبورگ فرانسه بوده، سپس به پاريس آمده و كرسي جامعه‌شناسي «سوربن» را تا لحظه مرگ خويش اداره كرده است. كتاب حاضر مجموعه درس‌هاي وي در سوربن است كه سال 1??? در فرانسه چاپ شده و شامل دو قسمت عمده است؛ بيش از پنج ششم كتاب به معرفي انتقادي كليه نظريه‌هاي مهم طبقات اجتماعي اختصاص دارد و از اين لحاظ براي دانشجويان و همه كساني كه در مسائل اجتماعي تحقيق مي‌كنند و به جامعه‌شناسي علاقه‌مندند ابراز كار بسيار مفيدي است؛ بخش دوم، يا يك ششم ديگر كتاب كوششي است از جانب گورويچ در عرضه كردن نظريه‌اي تلفيقي درباره طبقات اجتماعي.

??كتاب #مشتي_خاك

#اولين_وو | مترجم: #سهيل_سمي | #نشر_ثالث

مُشتي خاك هجويه‌اي است درخشان بر ناگواري‌ها و مشكلات نسلي كه ميان دو جنگ‌ جهاني مي‌زيست. قصه‌ي آدم‌هايي كه پول يگانه ارزش و اعتبارشان است. زني كه حوصله‌اش از زندگاني خود سر رفته است، به كسي ديگر دل مي‌بازد، همسرش را ترك مي‌كند و اين‌جاست كه تراژدي آغاز مي‌شود…

‌??كتاب #كاركرد_نقد

#تري_ايگلتون | مترجم: سيف‌الله سليماني | #نشر_افراز

نسخه اصلي اين كتاب در سال ???? چاپ شده است. نويسنده‌ي اثر، تري ايگلتون مؤلف و منتقد مشهور انگليسي است كه در اين كتاب تلاش كرده سير تكويني گستره همگاني با خوانش گزينشي از تاريخ نقد، يعني با مركزيت دادن به جوزف اديسون و استيل، جانسون، متيو آرنولد، اف. آر.ليوس و ساختارشكنان مكتب يِيْل رديابي كرده و به نظريه‌پردازي درباره‌ي اهميت آن‌ها در چارچوب ماركسيستي بپردازد كه بيش از آن‌كه وام‌دار پاره‌اي از نخستين آثار ساختارگرايانه لويي آلتوسر باشد، مرهون گرامشي و ميشل فوكو است.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

?? مشاهده‌ و يا خريد كتاب از وب‌سايت كاواك : www.cavack.com

 

?


برچسب: تازه هاي نشر ارديبهشت99،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۷:۳۱ توسط:saman موضوع:

حفاظ پنجره و نرده حفاظ روي ديوار

حفاظ پنجره و نرده حفاظ روي ديوار

 

در ساختمان هاي امروزي، امنيت حرف اول را ميزند. به همين دليل نصب حفاظ پنجره دوجداره و نصب حفاظ روي درها و ديوارها، انجام ميشود.

زماني كه ما براي اجاره كردن يا خريدن يك خانه و يا آپارتمان اقدام ميكنيم، به درب و پنجرهها و امنيت ساختمانها توجه زيادي داريم.

وجود امنيت در محل زندگي موضوع بسيار مهم و ارزشمندي است. هر چه امنيت يك مكان براي زندگي بيشتر باشد، ميزان آرامش ما نيز از زندگي در آن مكان بيشتر ميشود.

 

نصب حفاظ پنجره

 

در حال حاضر برخي از افراد تصور ميكنند كه حفاظ درب و پنجره، تنها براي نمونههاي قديميتر كاربرد داشت و درب و پنجرههاي امروزي نيازي به نصب حفاظ ندارند. اين تفكر براي كساني كه به تازگي درب و پنجره دوجداره نصب كردهاند نيز وجود دارد. اما بهتر است به شما يادآوري كنيم، هر چند درب و پنجرههاي دوجداره داراي امنيت لازم و كافي هستند، اما اگر منزل يا ويلايي داريد كه هميشه در آن سكونت نميكنيد و رفت و آمدتان به آنجا كم است، شايد بهتر باشد كه حتي با وجود درب و پنجره دوجداره، حفاظ نيز نصب كنيد.

 

گذاشتن حفاظ پنجره دوجداره چه فوايدي دارد؟

گذاشتن حفاظ براي پنجره دوجداره، علاوه بر اينكه به بالا رفتن ميزان امنيت خانه و آپارتمانمان كمك ميكند، باعث زيباتر شدن نماي ساختمان نيز ميشود. البته زيباتر شدن نما به انتخاب مدل مناسب حفاظ وابسته است.

نصب حفاظ پنجره دوجداره UPVC از ورود سارقان به منزل جلوگيري ميكند و از قاب و شيشه پنجره نيز محافظت ميكند. اگر فكر ميكنيد كه در منطقه زندگي شما، شرايط خاصي وجود دارد و احتمال ميدهيد كه شيشههاي پنجره ضربه بخورند يا آسيب ببينند، پيشنهاد ميكنيم كه براي جلوگيري از آسيبهاي احتمالي و ايجاد هزينههاي اضافي، از حفاظ پنجره استفاده كنيد.

انواع حفاظ پنجره دوجداره براي افزايش امنيت

قبل از هر چيز، بهتر است درباره انواع حفاظ پنجره دوجداره اطلاعات لازم را داشته باشيد. حفاظهاي پنجره از جنسها و در مدلهاي مختلفي توليد و روي پنجرههاي محل زندگي شما نصب ميشوند. انتخاب نوع حفاظ بستگي به محل نصب آن دارد و موضوع با اهميتي است، زيرا حفاظها داراي ميزان مقاومت متفاوتي هستند و ميتوانند مانعي براي تابش نور به داخل محيط خانه يا آپارتمان شما بشوند. در ادامه اين مقاله، انواع حفاظهاي پنجره را با جزئيات كامل بررسي ميكنيم.

 

حفاظ آهني براي پنجره هاي بزرگ


حفاظ آهني براي پنجره

حفاظهاي آهني، مقاومت بالايي دارند و قابل توليد در شكلها و اندازههاي مختلف هستند. البته اين حفاظها در شرايط آب و هوايي مختلف، ممكن است رنگ و ظاهر خود را از دست بدهند و زنگ بزنند. به همين دليل نيازمند مراقبت و توجه هميشگي هستند. در ويلاهاي خارج از شهر كه پنجرههاي بزرگي دارند، معمولا از اين نوع حفاظ استفاده ميكنند.

 

حفاظ شبه چوب و وينيل براي پنجره دوجداره


اين نوع حفاظ بهترين و مقاومترين حفاظ در برابر رطوبت و آتش است. اگر در منطقهاي زندگي ميكنيد كه رطوبت زيادي دارد، بهتر است از حفاظهاي شبه چوب استفاده كنيد. حفاظ شبه چوب در برابر آسيبديدگي و پوسيدگي بسيار مقاوم است، البته گرد و غبار را به خود جذب ميكند و نيازمند نظافت مرتب است.

 

حفاظ پنجره دوجداره از جنس استيل


امروزه حفاظ پنجره از جنس استيل، بيش از انواع ديگر مورد استفاده قرار ميگيرد. ويژگي برتر حفاظهاي استيل، رنگ ثابت و غيرقابل تغيير آنها است. اين حفاظها در مدت زمان طولاني، از رنگ و رو نميروند و كيفيت خود را حفظ ميكنند. حفاظ استيل همچنين مقاومت بالايي نسبت به تغييرات آب و هوايي دارد و به همين دليل بهترين انتخاب براي مناطق مرطوب به حساب ميآيد.

 

حفاظ پنجره چه مدلهايي دارد؟

 

حفاظ كاربردي و شيك رول شونده
حفاظ پنجره رول شونده

حفاظهاي رول شونده براي باز و بسته شدن، مانند يك فرش لوله شده رول ميشوند. حفاظهاي رول شونده، مانند همان حفاظهايي هستند، كه در مقابل درب مغازهها و پاركينگها نيز نصب ميشوند. ظاهر اين حفاظها بسيار شيكتر و عملكرد آنها كاملا كاربرديتر از ساير مدلها ميباشد.

 

حفاظ نردهاي براي درب و پنجرهها


حفاظهاي نردهاي، در واقع نمونهاي از حفاظها هستند كه به صورت نرده در مقابل پنجره قرار ميگيرند و امكان باز و بسته كردن آنها وجود ندارد. البته اگر از حفاظ نردهاي براي نصب در مقابل دربهاي منزل استفاده كنيد، ميتوانيد آنها را در جهت در و به صورت لولايي باز و بسته كنيد.

 

حفاظ ابرويي براي پنجره هايي با ارتفاع زياد


حفاظهاي ابرويي معمولا نسبت به ساير حفاظها كم تراكمتر است، تمام پنجره را نميپوشاند و شبيه ابرو ميباشد حفاظ ابرويي معمولا روي پنجرههايي نصب ميشود كه پهناي آنها نسبت به ارتفاعشان بيشتر است. اين حفاظ نسبت به ساير حفاظها زيبايي بيشتري روي پنجرهها دارد و در عين حال، كاربرد آن با كاربرد ساير انواع حفاظها مشابه است.

 

چگونه براي نصب حفاظ پنجره اقدام كنيم؟


حفاظ پنجره دوجداره

براي نصب حفاظ پنجره، ابتدا بايد پنجره مورد نظر را در جايگاه مناسب نصب كنيم. نصب درب و پنجره بايد توسط متخصصان آموزشديده در اين زمينه انجام شود.

شركت توليدكننده پنجره دوجداره حفاظ سازه با داشتن متخصصين و مشاورين حرفهاي در اين خصوص ميتواند راهنما و همراه شما براي نصب بهترين پنجره دوجداره باشد.

پس از نصب پنجره دوجداره UPVC، بهتر است، از كارشناسان و مشاوران اين حوزه براي انتخاب نوع محافظ، با توجه به نوع پنجرهها، موقعيت و جايگاه قرارگيري آنها كمك بگيريد. سپس اندازهگيريهاي لازم براي ساخت و نصب حفاظ پنجرهها توسط متخصصان انجام ميشود.

بعد از انتخاب طرح، نوع، جنس و رنگ حفاظ، توليد آن صورت ميگيرد و نصاب براي نصب به محل مورد نظر مراجعه ميكند.

اكنون كار به پايان رسيده و حفاظ شما نصب شده است. حال اگر حفاظ شما از نوعي است كه به قفل كتابي نياز دارد، پس از تهيه قفل  و قرار دادن آن روي حفاظ، ميتوانيدآن را به طور كامل ببنديد و خيال خود را از بابت امنيت ساختمان آسوده كنيد.

آشنايي با انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد. آيا شما هم با انواع درب ورودي ويلايي و درب حياط و ويلا آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟ درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه. در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا آشنا كنيم.
درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند. البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي ويلايي هستند.

انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

همانطور كه ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

ساخت درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.
در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

البته انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.
 

انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

 

شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

زيبايي و تنوع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

معمولا درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا بايد زيبايي و تنوع در ساخت داشته باشيد. بيشتر افرادي كه ميخواهند درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا را خريداري كنند در كنار عملكرد، بيشتر به ويژگي هاي زيبايي نماي آن اهميت مي دهند. اين درب ها در واقع تردد شما را به ويلا ممكن مي سازند و به همين دليل هم بهتر است كه علاوه بر زيبايي به كيفيت آن نيز توجه كنيد.
معمولا اينطور گفته مي شود كه خريد درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا نسبت به خريد درب هاي ديگر سخت تر است. شما بعضا ميخواهيد براي خانه خود اين درب ها را خريداري كنيد و شايد بخواهيد ويلاي خود را با دربي زيبا مزين كنيد. در اين حال بايد دقت داشته باشيد كه خريد اين نوع درب ها به شما اجازه مي دهند كه همزمان با زيبايي امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد پس بهترين راه اين است كه هر دو مورد را در نظر داشته باشيد.
به طور كل اما تنوع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا بسيار بيشتر از تنوع درب هاي معمولي است. اين نوع درب ها با اينكه در جنس هاي مختلفي مانند چوبي و همچنين آهني ساخته مي شوند اما به شما اجازه خواهند داد كه همچنان هم زيبايي و هم تنوع خانه خود را حفظ كنيد.

حفاظ حفاظ نرده شاخ گوزني  جلوي پنجره

 

جذابيت آن ساختمان را دوچندان ميكند. ميتوان با سرمايهگذاري روي حفاظهاي آپارتمان آن را متفاوتتر از بقيه ساختمانها كرد.
بعضي افراد با شكل ظاهري حفاظها ارتباط برقرار نميكنند و با اين ديد كه آپارتمان را مانند يك مكان نظامي ميكند، به آن مينگرند اما درعينحال براي امنيت آن را ضروري ميدانند.

بايد در نظر داشت كه با ايدههاي متنوع ميتوان از اين حفاظها براي زيبايي ساختمان استفاده كرد
علاوه بر اينكه باقابليت رنگپذيري ميتوان حفاظهايي همچون حفاظ شاخ گوزني را با نماي ساختمان ست كرد ميتوان با استفاده از گياهان رونده و پوشش اين حفاظها با اين گياهان علاوه بر پوشش حفاظها و خارج كردن نماي ساختمان از حالت نظامي، زيبايي طبيعي خاصي به آن بخشيد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  به دليل شاخههاي تودرتو علاوه بر حفظ امنيت
بستر مناسبي براي رشد گياهان رونده ميباشد.
امنيت يكي از مواردي است كه جايگاه ويژهاي در كيفيت زندگي افراد داشته و همچنين ميتواند آرامش را براي آنها به همراه داشته باشد.

امنيت از نيازهاي ضروري انسان بوده و به معني دفاع از خود، خانواده، دوستان و اموال از خطرات ميباشد كه نشاندهنده ضرورت بالاي آن ميباشد.
بهطوركلي همواره در طول تاريخ انسانها به دنبال پاسخ به اين نياز بودند و سعي در ساختن ابزاري براي دفاع از سكونتگاههاي خود و همچنين ابزار دفاعي نظامي بودند.

تمامي اين اقدامات براي حفظ امنيت فردي و اجتماعي فرد بوده است
از طرفي تغييرات فرهنگي و همچنين نحوه زندگي تأثير به سزايي در تغيير شكل مسكن داشته است. آپارتمان جزء تغييرات شكل مسكن، در طول تاريخ بود.

 

 

نسل جديد حفاظ روي ديوار آهني


از ديگر توليدات گروه صنعتي حفاظ سازه نسل جديد حفاظ روي ديوار و انواع درب و حفاظ نرده شاخ گوزني  ميباشد كه در ذيل به تعدادي از آنها اشاره ميگردد:

نسل جديد حفاظ روي ديوار: انواع حفاظ روي ديوار
حفاظ نرده شاخ گوزني 
حفاظ ليليوم
حفاظ نيزار
حفاظ بوته اي
حفاظ آبشاري
حفاظ كلاسيك
حفاظ نخل مرداب
حفاظ نرده شاخ گوزني  آهني :
از زندگي دوران باستان تا زندگي مدرن امروزي، هميشه انسان نيازمند ترفندهايي براي افزايش امنيت محل زندگي خود بوده كه راه حل آن نيز از ابتدا تاكنون نصب حفاظ ساختمان بوده است.

حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ ديوار ليليوم

وقتي انسانهاي اوليه در غارها زندگي ميكردند
براي حفاظت خود از حملهي حيوانات وحشي، تلهها و حصار هايي از چوب درختان و شاخ هاي بزرگ حيوانات مثل شاخ گوزن در نزديك محل زندگيشان كار ميگذاشتهاند تا حيوانات و يا دشمن به دام افتاده و نتوانند وارد غار و محل زندگي آنها شوند.

 


حفاظ نرده شاخ گوزني  حياط

 

همان تلهها نقش حفاظ ساختمانهاي امروزي را ايفا ميكردهاند.
نسل جديد نرده حفاظ روي ديوار بدليل اينكه از شاخ گوزن الگو برداري شده و شباهت زيادي نيز به شاخهاي گوزن دارد به حفاظ آهني معروف شده است .

امروزه از سيستمهايي مانند فنسهاي الكتريكي، قفلهاي الكترونيكي، دوربينهاي مداربسته، انواع حفاظ ساختمان مانند شاخ گوزني ، حفاظ ليليوم، حفاظ بوتهاي، حفاظ آبشاري، حفاظ نيزاري، حفاظ بوته خاري حفاظ شاخ گوزني و … استفاده ميشود.
توصيه ميشود جهت افزايش امنيت ساختمان خود، نصب حفاظ ساختمان را در برنامههاي خود داشته باشيد.
اگر براي تامين بيشتر امنيت محل زندگي يا كار خود برنامه ي ويژه اي داريد و دوست داريد در مورد حفاظ نرده شاخ گوزني  كه يكي از بهترين ابزارها براي تامين امنيت ساختمان است بيشتر بدانيد:

1. حفاظ بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني يا نرده حفاظ هاي طرح جديد براي ديوار چيست؟

 

???نوعي نرده حفاظ دزدگير روي ديوار مي باشد كه ازكنارهم قرارگرفتن ميلگردهايي باسايز 10 ميلي متر تشكيل شده است وايده ساخت آن برگرفته از بوته هاي خار دار مي باشد كه بصورت نامنظم بطور ذاتي محافظت راانجام مي دهند. درحفاظ بوته خاري ياحفاظ بوته اي نيز باقرارگيري ميلگردهايي باابعاد مختلف، نقش محافظي دربرابر ورود سارقين وحيوانات به داخل منزل رادارند ودرصورت تلاش فردبراي عبور،سبب رسيدن آسيب به آن فرد مي شود.


2. فرق بين حفاظ بوته اي و حفاظ شاخ گوزني حفاظ سازه   درچه چيزي است؟

 

???حفاظ شاخ گوزني داراي شاخه هاي مرتب وباالگوي تكرارشونده مي باشد درحاليكه حفاظ بوته اي ازالگوي ثابتي پيروي نميكند و دقيقا مانند بوته هاي خار،حالتي تو درتو دارند.


3. آيا نرده آهني بوته اي يا نرده آهني شاخ گوزني امنيت رابطور كامل برقرارمي كند؟

 

???تمامي حفاظ هاي توليدشده درصنايع فلزي حفاظ سازه   ،تضمين كننده امنيت مي باشند.جوش هاتحت 2 طرف مي باشد.نحوه نصب حفاظ هانيز بابهترين كيفيت ممكن انجام مي شود.


4. قيمت هاي حفاظ نرده آهني روي ديوار؟

 

.?? قيمت حفاظ هاي طرح بوته از متري 80 هزار تا 220 هزار تومان مي باشد.


5. چه فاكتورهايي در تعيين قيمت حفاظ بوته اي نقش دارد؟

 

??? ازفاكتورهاي م?ثر بر قيمت حفاظ بوته اي مي توان به عوامل ارتفاع،تراكم،نوع رنگ و نوع جوش اشاره كرد


6. آيا تنوع رنگي براي رنگ آميزي وجود دارد؟

 

???تمامي محصولات صنايع فلزي حفاظ سازه   ازجمله حفاظ هاي روي ديوار، قابل اجرادر رنگ هاي مختلف مي باشد. پرفروش ترين رنگ هاعبارت اند از:مشكي، سفيد، كرم و قهوه اي. مشتريان مي توانند بنا بر سليقه خود و همرنگ با نماي ساختمان يا ديوارهاي خانه و درب ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب كنند.


7. چه ارتفاعي از حفاظ طرح بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني مناسب تراست؟

 

???ارتفاع حفاظ ها بسته به ارتفاع ديوارهاي آپارتمان متفاوت است. حفاظ هاي 50 سانتي متري فقط براي ديوارهايي باارتفاع 3 متر و بالاتر مناسب است وبراي ديوارهاي ديگر حفاظ 90 سانتي متر به بالا مناسب مي باشد. براي آسودگي خيال مي توانيد ازارتفاع هاي بالاتراستفاده كنيد البته توجه داشته كه بهتراست تاكيد روي ارتفاع و تراكم موازات هم انجام شود.


8. نحوه نصب نرده حفاظ چگونه است؟ آيا نصب آن نياز به متخصص دارد؟

 

???اگرسطح كار جزو 87 درصد معمول باشد، نصب حفاظ روي ديوار با آموزش درست ديگر نياز به يك نصاب ندارد. اما اگر جزو حالت هاي خاص باشد، بهتراست ازمتخصصين حفاظ حفاظ سازه   دراين زمينه بهره گرفته شود تا نتيجه ايده آل ترباشد.


9. شرايط بازديد رايگان چيست؟

 

??? درحال حاضربازديد رايگان درتهران ، كرج و اطراف آن مي باشد. براي درخواست بازديد رايگان همواره مي توانيد ازساعت 9 صبح تا 8 بعدازظهر با شماره هاي شركت صنايع فلزي حفاظ سازه   تماس حاصل فرماييد..مسئولين پس ازثبت وقت شما، بسته به تعداد افراد منتظر در ليست بازديد، براي پروژه شما يك ساعت مشخص در همان روز يا روز بعد آن تعيين ميكنند و چند ساعت قبل براي انجام هماهنگي هاي لازم، باشما تماس خواهند گرفت.
اگردر شهرهاي ديگر مانند رامسر ، انزلي ، گرگان ، بوشهر ، يزد ، اصفهان ، شيراز و ... هستيد ، مي توانيد با ارسال عكس هايي از پروژه خود ، ازمشاورين ما اطلاعات دريافت كنيد.


10. نحوه سفارش نرده حفاظ در صنايع فلزي حفاظ سازه   چگونه است؟

 

???براي سفارش تمامي محصولات پس ازمشاوره يا بازديد رايگان و تعيين متراژ دقيق پروژه، ارتفاع حفاظ، تراكم حفاظ ، جنس ونوع رنگ ونوع جوش، هزينه ها محاسبه مي شود و بصورت يك فاكتور براي شما ارسال مي شود. فاكتورها ازطريق شبكه هاي اجتماعي وفكس ارسال مي شوند. پس ازتاييد فاكتورتوسط كارفرما و واريز 30% از هزينه كل،ساخت حفاظ شروع مي شود وبسته به متراژ پروژه درحد معمول تا 4 روز كاري آماده مي شود.


11. اگردرشهرهايي بجز تهران باشيم چگونه خريد كنيم؟

 

???امكان بازديد رايگان وجود ندارد و كارفرما خود بايد متراژ كار را اندازه بگيرد. اما همانطوركه گفته شد ،مي توانيد با ارسال تصاويراز پروژه، براي انتخاب بهتر ازمشاورين صنايع فلزي حفاظ سازه   كمك بگيريد.


12. نحوه حمل وبارگيري حفاظ به چه صورت مي باشد؟

 

???بارگيري حفاظ هابسته به متراژ كارمتفاوت است. ازوانت بار يا كاميون متفاوت است.
تاحد ممكن سعي مي شود كه حفاظ هارا بصورت مرتب چيد تا جاي كمتري رابگيرند.


13. منظوراز تراكم حفاظ هاي روي ديوار از جمله حفاظ بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني چيست؟

 

???تراكم حفاظ هاي روي ديوارازجمله حفاظ بوته اي ، به معني تعداد رديف هاي اصلي و فرعي كارشده در يك هرشاخه از حفاظ مي باشد. مقدارتراكم به دوصورت شمارش مي شود.


1. برحسب شاخه هاي اصلي كه با چهار تراكم 8 ، 10 ، 12 و 15 رديف معرفي مي شود
2. برحسب شاخه هاي فرعي كه با چهار تراكم 16 ، 20 ، 24 و 28 رديف معرفي مي شود
معمولا تعداد شاخه هاي اصلي را مبناي تراكم در نظر مي گيرند.


14. زمان تحويل از شروع سفارش چند روزه است؟

 

???.زمان تحويل حفاظ پس ازتاييد پيش فاكتور براي متراژهاي معمول 3 الي 4 روز كاري مي باشد. درمتراژهاي بالا ممكن است اين زمان طولاني تر باشد


15. آيا اين حفاظ ها خدمات پس ازفروش دارد؟

 

???.صنايع فلزي حفاظ سازه   براين باوراست كه رضايت مشتري مهمترين عامل براي پيشرفت كسب وكاراست.ازاين رو تمامي محصولات خود را با حداكثركيفيت ممكن ارائه مي كند. ازاين رو مشتري مي تواند قبل ازسفارش نمونه را از نزديك مشاهده كند تا با خيال آسوده خريداري نمايد.
اين مجموعه ضامن كيفيت محصولات وخدمات خود مي باشد.


16. حفاظ ها با چه كيفيتي ارائه مي شود؟

 

???حفاظ توليد شده در صنايع فلزي حفاظ سازه   با ميلگرد درجه يك سايز 10، جوش دورو، رنگ پودري الكترواستاتيك تيزكاري گيوتيني ارائه مي شود.


17. مشاوره رايگان خريد نرده حفاظ به چه صورت است؟

 

???مشاوره به دوصورت انجام مي شود:
1.
مشاوره حضوري : هنگام بازديد رايگان، كارشناسان تمامي مشاوره هاي لازم را ارائه مي دهد.
2.
مشاوره تلفني:با شماره 09123649705 تماس گرفته


18. چگونه مي توان ليست قيمت حفاظ ها را دريافت كرد؟

 

براي دريافت ليست قيمت ها همواره مي توانيد باارسال پيام در واتس اپ به شماره 09123649705 اقدام نماييد.


19. عرض نرده حفاظ ديوار ساختمان چقدر است؟

 

عرض حفاظ ها با توجه به ارتفاع آن ها بين 35 سانتي متر تا 75 سانتي متر متغير است.


20. هزينه نصب حفاظ چقدر است؟

 

هزينه نصب حفاظ به عوامل مختلفي بستگي دارد از جمله متراژ كار، ارتفاع ديوار، پستي و بلندي هاي آن، شيب دار بودن، ديوار لغاز و... با اين تفاسير قيمت بين 10 تا 30 هزارتومان متغير مي باشد


21. حفاظ درچه ارتفاع هايي توليد مي شود؟

 

در ارتفاع هاي 50 ، 60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 100 ، 110 ، 120 ، 130 ، 140 و 150 سانتي متر توليد مي شوند . ارتفاع هاي ديگر نيز بنا به رخواست مشتري انجام خواهد شد.


22. نحوه پرداخت وجه براي خريد محصولات چگونه است؟

 

بعد از محاسبه قيمت نرده حفاظ وخدمات، فاكتوري براي شما ارسال مي شود .30 درصد از مبلغ فاكتور را به عنوان پيش پرداخت به شماره حساب هايي كه دراختيارتان گذاشته مي شود واريز مي كنيد و 70 درصد مابقي نيز هنگام نصب تسويه مي شود.

منبع : نرده محافظ پنجره

 


برچسب: حفاظ پنجره و نرده حفاظ روي ديوار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۰:۰۱ توسط:saman موضوع: